Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aleksandr Galimov, toiv ei selviä elossa.

Vierailija
08.09.2011 |

Kuulostaa kammottavalle tuo "toiveeni", mutta kys hlöstä on palanut 90% !!

Käsittämätön ajatus, että vartalosta on palanut tuollainen määrä, en usko että mitkään määrät kipulääkkeitä auttavat tuskiin tai mitkään määrät rasvoja auttaa ihoa palautumaan edes osaksi..

Mulla on palanut 1-ja 2-asteen verran oikea puoli kasvoista kun 20v ja se tuska oli jotain hirvittävää, jälkiä ei jäänyt yhtään kun "nuori iho uusiutui" lääkärin sanoin mutta että tuo...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläisethän eivät ole käyneet kuussa, siellä on käyneet vain amerikkalaiset ja kenties ulkoavaruuden asukit...

Vierailija
22/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jokaisella on joku tarkoitus tässä elämässä.

Vierailija
24/24 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekevät takuulla parhaansa. Mm. Clintonin sydän leikattiin Moskovassa aikanaan, ja silmien laserleikkauksia on alettu ensimmäisenä tehdä Venäjällä, jos oikein muistan.

Itsekin olen opiskeluaikaan käynyt Venäjällä lääkärissä, ja täytyy sanoa, että normaali virtsatientulehduskin otettiin paljon vakavammin kuin meillä. Ei mulla Suomessa ole kuumeita mittailtu tai munuaisia koputeltu, saati että saisi lääkärin suoran numeron, jos olo heikkenee... tai antibioottia nestemäisenä ekan setin suoraan lihakseen, että olo alkaisi helpottua mahd. nopeasti.

Vielä tuosta Venäjän terveydenhuollosta knoppitietoa vähän: jokaisessa ambulanssissa työskentelee myös lääkäri, ja esim. alle kouluikäisten lasten ei tarvitse lähteä sairaana poliklinikalle, vaan lääkäri tulee kotiin.