Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoittaako miehenne sinut exäänsä?

Vierailija
08.09.2011 |

Eli muisteleeko jotain mitä olette tehneet mutta oikeesti onkin tehnyt exänsä kans?

Mun miehelle on näin käynyt ja jotenki ärsyttää että ei muista mitä on tehny kenenki kans. :( Silloin kun menimme kihloihin niin kysyin parin kk kuluttua että onko hän kertonut mummolleen asiasta. Sanoi kertoneen silloin kun käytti mummoaan kaupassa. Niin ja ei ole kyllä minun aikana mummoaan paljon kuskaillut..

Samoin väitti yksi päivä että minulla oli jossain vaiheessa kausi että söin paljon nuudeleita!! Ei ole tod. ollut. Ex oli liikkuvaista sorttia joten varmaan ollut hän.. Ja tässä vain kaksi esimerkkiä.

Nyt kun pääsin valittamisen alkuun niin ketuttaa myös se että valehtelee että pääsee pinteestä pois. Aloimme odottaa lasta niin oli itse kertonu mun veljelle asiasta vaikka väitti että se veli oli kuullut sen toiselta veljeltäni. Jäi kiinni kun kysyin siltä veljen vaimolta että mistäs kuulitte.. Ukko yritti selittää vielä jotain siinä. Ja vastaavia tapauksia on vuosien varrelta LUKEMATTOMIA!!!

Pitäisköhän panna ukko kiertoon..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellinen, että minulla ei ole miestä!

Kiitos tällaisista viesteistä, en varmaan jaksaisi jos kaikki vaan ihailisivat ja kehuisivat miehiää, tällöin pitäisi vetää ranteet...

mutta kiitos ap, taas jaksaa yksinkin!

Vierailija
2/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sillä muutaman kerran käynyt niin, että on muistellut meidän olleen jossain lomakohteessa vaikka se olikin siellä exän kanssa. Ja onpa joskus kutsunut väärällä nimelläkin ja minua vaan naurattaa. Olen sitten vastannut kutsumalla häntä vaikkapa Reijoksi. Ei se nyt niin vakavaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että RAUHOITU NYT!

Jokaisella meistä on menneisyytemme, emmekä me kaikkea aina muista tapahtui mitä tapahtui ja milloin.

JA ei tuo raskaudesta kertominen paha juttu ole. EN minäkään mieheltäni lupia kysele siihen kenelle ja koska haluan kertoa että odotan.

Mä en yhtään ihmettele miksi miehesi valehteelee pikkujutuista.... Ilmeisesti vedät herneet nenään, hyvin herkästi...

Ei se mitään. Koita nyt rauhoittua...

Vierailija
4/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheenlisäystäkin on tulossa. Tuollainen kamala ukko! Seuraava saattaa ollakin niin kiva että siltä tulee tunti turpiin kun yrität tuollaisista asioista nalkuttaa...

Vierailija
5/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ei tuo raskaudesta kertominen paha juttu ole. EN minäkään mieheltäni lupia kysele siihen kenelle ja koska haluan kertoa että odotan.

Minun mielestäni raskaudesta, ilman odottajan lupaa, kertominen on paha juttu. Itse halusin odottaa ainakin yli ekan ultran, ennenkuin kerroin raskaudestani ja mieheni kunnioitti toivettani, eikä kertonut kenellekään vaikka olisi halunnut. Kysehän ei ole mistään luvasta, vaan toisen toiveen kunnioittamisesta.

Vierailija
6/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni raskaudesta, ilman odottajan lupaa, kertominen on paha juttu. Itse halusin odottaa ainakin yli ekan ultran, ennenkuin kerroin raskaudestani ja mieheni kunnioitti toivettani, eikä kertonut kenellekään vaikka olisi halunnut. Kysehän ei ole mistään luvasta, vaan toisen toiveen kunnioittamisesta.

Vierailija
7/7 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä sitä oikeesti oo pihalle heittämässä ku on siinä paljon hyvääki. Mä ite oon umpirehellinen mutta kai sitä vois tosiaan välillä vähä hellittää ja valehdella luikauttaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä