Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te tuutte toimeen ilman luottokorttia?

Vierailija
08.09.2011 |

Tuossa mitä sinulla ei ole listassa tosi moni kirjoitti, ettei ol luottokorttia.

Ettekö te matkusta koskaan, osta mitään netistä jne.

Luottokortti on ihan ehdoton matkaseuralainen, ilman en lähtisi mihinkään. Eikä juuri nykyään voi edes juuri ostaa lentolippuja, vuokrata autoja yms ilman luottokorttia.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pankkikortilla. Tiesitkö että pankkikortti ja luottokortti on eri asia?

Vierailija
2/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla. Vai onko sulla muutama tonni käteisenä mukana lomareissulla? Huhhei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustammisen takia. Mies hannoitteli vastaan, mutta hankki sit itsekin. Yhdessä matkustaessa ei ollut ongelmaa vuokrata autoa mun kortilla, mutta sit mies joutui yhtäkkiä yllättäen ulkomailla vuokraamaan auton ja se oli operaatio. Minä vinkutin luottokorttia Suomen Hertzin toimistolla ja silti se ei riittänyt, miehen piti jätää käteistä pantiksi. Onneksi olivat ymmärtäväisiä ja lopulta käteispantti summa oli mitätön, 50 puntaa yms.

Vierailija
4/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä mitään ongelmaa ollut. Osaan varata mukaan sen verran kuin tarvitsen.

Vierailija
5/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä mitään ongelmaa ollut. Osaan varata mukaan sen verran kuin tarvitsen.

tukkua rahaa mukana ulkomailla. Mutta jokainen tyylillään...

Vierailija
6/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sitä ihminen ilman luottokorttia pärjää, en minä ainakaan kaipaa luottokorttia mihinkään. Minä kyllä matkustelen ja ostan netistäkin, kiitos vaan kysymästä. Matkoilla ja netissä voi maksaa muillakin tavoin kuin luottokortilla.

Vierailija
7/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukkua rahaa mukana ulkomailla. Mutta jokainen tyylillään...

mutta kukin tyylillään.

Vierailija
8/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta netistä mitään ja ulkomaille ei ole mitään hinkua, mielummin käytän nekin eurot kauniissa suomen maassa.

Vierailija
9/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissuun ja pitää laukussa muutamaa tuhatta euroa mukana. Luottokortin jos joku pöllii, niin pienempi paha se on.

Vierailija
10/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut molemmat jo yli 20v.

Siis roudaatteko te monta tonnia käteistä ulkomailla mukananne? Enpä ole tyhmempää kuullut. Ei tulis mieleenikään moista typeryyttä tehdä.

Ai niin, kyllähän käteisen kanssa parjää tallinnan ja ruotinristeilyt:)

Lähdet vaikka Austraaliaan 3 viikoksi ja pakkaat laukun oikeasti täyteen käteistä?

Vierailija
11/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut molemmat jo yli 20v.

Siis roudaatteko te monta tonnia käteistä ulkomailla mukananne? Enpä ole tyhmempää kuullut. Ei tulis mieleenikään moista typeryyttä tehdä.

Ai niin, kyllähän käteisen kanssa parjää tallinnan ja ruotinristeilyt:)

Lähdet vaikka Austraaliaan 3 viikoksi ja pakkaat laukun oikeasti täyteen käteistä?

Eikä kaikki edes käy ulkomailla jatkuvasti.

Vierailija
12/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmälle ymmärtämättämälle mitä pöljää on luottokortissa?

Kun mä en ihan oikeasti ymmärrä.

Ja kun tiedät niin älä vastaa, et mieti sitä tai googlaa.

Mielipiteensä pitää pystyä perustelemaan.

Vierailija
13/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa mitä sinulla ei ole listassa tosi moni kirjoitti, ettei ol luottokorttia. Ettekö te matkusta koskaan, osta mitään netistä jne. Luottokortti on ihan ehdoton matkaseuralainen, ilman en lähtisi mihinkään. Eikä juuri nykyään voi edes juuri ostaa lentolippuja, vuokrata autoja yms ilman luottokorttia.

Kun heiluttelee tuota firman ID-korttia. Se on aika luotettava tae ja voi maksaa käteisellä. Kokeiltu on. Mutta on minulla toki luottokorttikin.

Vierailija
14/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oli niin helppo vinguttaa, vaikka varsinaista tarvetta ei ollutkaan. Nyt en maksa turhia korkoja ja tuhlaan sen mukaan kuin tilillä on rahaa. Jokaisessa matkakohteessa on löytynyt pankkiautomaatti, josta on saanut rahaa nostettua. Ei tarvi tuhatlappusia lompakossa kannella.

Vierailija
15/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nykyisin tositärkeä myös kun ostaa netistä lentolippuja. Tai bussilippuja, junalippuja yms ulkomaille. Myös hotellivarauksia yms varten. Toki jos ei matkustele tai tila anetistä, niin pärjää hyvin ilman korttia.

Vierailija
16/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa, että en tarvi luottokostia koska en matkusta (yksi fiksu näin tekikin) tai käyn korkeintaan päivä Tukholma-risteilyllä tai hakemassa kaljaa Tallinnasta.

Oikeasti kukaan joka matkustaa oikeasti, ei lähde Tukholmaa ja Tallinnaa kauemmas ilman luottokorttia.

Ymmärrän, että kaikki ei matkusta tai tilaa netistä mitään ja näin ollen ei tarvitse luottokorttia.

Ja sittennämä jotka ei osaa käyttää ja joilla ei ole varaa luottokorttiin. Eli mopo lähtis käsistä kortin kanssa.

Vierailija
17/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa mitä sinulla ei ole listassa tosi moni kirjoitti, ettei ol luottokorttia. Ettekö te matkusta koskaan, osta mitään netistä jne. Luottokortti on ihan ehdoton matkaseuralainen, ilman en lähtisi mihinkään. Eikä juuri nykyään voi edes juuri ostaa lentolippuja, vuokrata autoja yms ilman luottokorttia.

Kun heiluttelee tuota firman ID-korttia. Se on aika luotettava tae ja voi maksaa käteisellä. Kokeiltu on. Mutta on minulla toki luottokorttikin.

tai toisella puolella maapalloa ja siläl asiat hoituu? Muahhaahhaa!!

Vierailija
18/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksaa sieltä laskun pois ennen kuin korko alkaa juosta.

Vierailija
19/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kukaan joka matkustaa oikeasti, ei lähde Tukholmaa ja Tallinnaa kauemmas ilman luottokorttia.

koko Virossa ja ylipäätään Baltiassa pärjää Visa Electronilla ihan hyvin.

Vierailija
20/67 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on luottokortti, itse en halunnut.

Meillä on sen verran pienet tulot, että jossain vaiheessa kuuta rahat on vähissä ja mulle tuli aina houkutus ostaa luotolle jos jotain halusin.

Nyt en voi ostaa jos ei ole rahaa, hyvin yksinkertaista.

Meillä ei muutenkaan ole ostettu mitään osamaksulla tai velalla, paitsi asunto.

Tuntuu että kaikilla on kännykät, autot ja kodinkoneet vielä maksamatta, vaatteet ostetaan netistä laskulle osamaksulla jne.

Ja miehelläkin on tuo luotto lähinnä sen takia, jos jotain yllättävää tapahtuu esim. öljypoltin hajoaa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi