Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä laitan AINA tamponin vessanpönttöön,

Vierailija
07.09.2011 |

en ees tiennyt ettei se oo sallittua.. hyi, miten mä kylässäkin käärisin veristä tamponia vessapaperiin ja kuljettaisin keittiön roskikseen (harvoilla ees on vessaroskis kotioloissa)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilaitokselle muodostuu iso ylimääräinen lasku kaikesta pyttyyn kuulumattomasta kamasta.

Joudutaan suodattamaan hajoamaton kama farkuista lähtien, ruuan jätteet ym. ylimääräinen orgaaninen aines lisää bakteerimassaa valtavia määriä. Jäteveden käsittely maksaa maltaita ajattelemattomien(tai tietämättömien) ihmisten takia.

Ei kannata ihmetellä miksi vesimaksut on 20€ nokka kuukaudessa.

Vierailija
22/27 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut WC pönttöön jopa terveyssiteet repimällä ne kahtia ja niin olen tehnyt 40- vuotta eikä ikinä oo pönttö meny tukkoon. Nyt ei enää oo sitä ongelmaa 😉Kyllä sinne tamppoonin ihan yhtälailla ainaki mun mielestä voi laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti miten idioottia porukkaa. Ei ihme, jos kukaan ei tule hankkineeksi roskista vessaan, kun kaikki luulee, että vessanpönttö on roskis. No, vielä se tukos sieltä on tulossa joku päivä. Saattaa olla silloin aika kallis keissi.

Vierailija
24/27 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli viime syksynä ketju minne jokapaikkaan naiset piilottavat käytettyjä tamppooneitaan vieraiden luona, ehkä Ap:n kannattaa lukea se. Tosin sen luettuani päätin itse etten enää laske naisia kylään. Tai ainakin haistelen rappusilla onko menstruointi päällä.

-m

Vierailija
25/27 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tyhmiä aikuisia. Mä ainakin tiedän missä mun kavereilla on roskis, ei oo kylässä vaikea toimittaa suojia roskiin. Ei menkkojen pitäs enää olla tabu.

Vierailija
26/27 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan koske käytettyyn tamponiin enempää kuin pakko. Vessasta ne vedetään alas. Aivan naurettava ajatuskin, että alkaisin pitkin asuntoja niitä kuljetella vieraisilla. Tai omassa roskiksessa haisemassa.

Vierailija
27/27 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan koske käytettyyn tamponiin enempää kuin pakko. Vessasta ne vedetään alas. Aivan naurettava ajatuskin, että alkaisin pitkin asuntoja niitä kuljetella vieraisilla. Tai omassa roskiksessa haisemassa.

Olet yksinkertainen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi