Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10-vuotias yleensä kiltti neitokaiseni raivoaa nykyään oudosti...

Vierailija
07.09.2011 |

Juuri äsken raivosi minulle, että haluaa toiseen perheeseen ja kuolla, koska ei saa kosketusnäyttöpuhelinta tai 10 euroa. Hän hyppi, kirkui ja raivosi niin, että TAAS hävettää nähdä naapureita. Taloustilanteemme on aika heikko ja emme ole oikein voineet tehdä mitään. Hän on koulussa ja luokassa, jossa on hyvin toimeentulevia, jopa yksinhuoltajaäidit hankkivat lapsilleen vaikka mitä (en tässä kritisoi tai mollaa heitä!) Hän kiljuu täysillä, että on pakko saada sitä ja tätä, mutta ei saa, kun olemme niin köyhiä. Taas naapurit tietää miten köyhiä ollaan. Neidille ei mene perille, ettei kaikkea voi saada! Rangaistuksena menetti taas kerran viikkorahansa (nykyään joka viikkoista). Hän haukkuu minua, kiroilee yms.. ennen niin kiltti tyttö. Kauhulla odotan murrosikää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanon vaan että sillä on murrosikä meneillään.

Vierailija
2/5 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja osanottoni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä jaksaa ja pysyä aikuisena!

Vierailija
4/5 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=Esiteini. Laantuu n. vuodeksi jonkin ajan päästä, kunnes alkaa murkkuikä oikeasti.

Kannattaa selittää mielialamuutokset raivarista ihanaan oloon. Pidä läheiset välit nyt, niin murkkuikä menee paremmin. Älä ahdista pitämällä narua liian tiukalla sellaisissa asioissa, joissa voi saada enemmän joustoa. Känny on tiukassa linjassa- olet tehnyt siinä mielestäni oikein.

Voisitko ajatella muuta rangaistusta rahan menettämisen sijasta esim. kotityö, joka on kelju tai ei ole mieluinen tms? Epämieluisan kotityölistan voitte itse laatia yhdessä tytön kanssa. Sieltä voi neiti valita itse, minkä haluaa sillä kertaa tehdä...

Vierailija
5/5 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla uhkailulla/uholla toiseen perheeseen muuttamisella tyttö testaa teidän rakkautta häneen. Sano tuossa tilanteessa, ettet halua sitä, koska rakastat häntä. Sano se, vaikka saisit vielä "sylkeä päällesi". Lapsi hän on ja kysyy aina kiukutellessa, rakastatko minua, vaikka olen tällainen?

Eli Rakasta riidassa ja sovussa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä