Ostokset lenkkiä, suklaalevy ja lakupussi. Arvaa ostajan ulkoinen olemus?
Kommentit (4)
Ihan tavallinen maatuska minä olen,en laiha mutta en lihavakaan, mutta kieltämättä tässä iässä jo muutamia vuosirenkaita eli ylikiloja on kertynyt.
Miksikö ostin juuri nuo tavarat? Ollaan lähdössä metsään, siellä se paistetaan lenkkiä nuotiolla. Minulle suklaalevy ja miehelle lakupussi 'evääksi', lapsi (aika iso jo) voi saada vähän kummastakin.
Etkö huomannut juomiani? Miehelle saunaoluita, minulle limsapullo (pieni) ja lapselle kivennäisvettä (iso). Ehkä se en sittenkään ollut minä.
Anteeksi vain, tämä 20-vuotias urheilullinen lapseton (vielä) on hakenut kaupasta paljon pahempia epäterveellisyyssettejä. Ja jalkapalloa pelaavat kaverit voivat ostaa korin kaljaa ja kaksi jumbokarkkipussia ihan yksisteen.
Taidat olla itse joko kyylä tai sitten itse lihava keski-ikäinen, joka etsii muiden huonot puolet? Tai sitten sulla on vain tylsää tai olet trollaamasa?
mustat collegehousut, liian iso huppari, lippalakki.
ja niin terve ja hyvännäkönen.
Ihanko ittestäs kyselet? Näät sen sit varmaan peilistäkin. Ja se numero kengänpohjassa on lähellä myös sun äo:ta, voinet tarkistaa senkin samalla.