Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin pussin epäilyttävää purua miehen takin taskusta

Vierailija
07.09.2011 |

Kävin etsimässä miehen takista lompakkoa, kun hän soitti töistä ja pyysi minua tarkistamaan, onko unohtanut lompakkonsa kotiin. Lompakkoa ei löytynyt, mutta samalla kun kaivoin hänen takin taskujaan, löysin minigrip-pussin käärittynä pahviseen koteloon. Pussissa oli vihreää purua, joka haisee voimakkaasti. Takki on ollut miehen päällä viimeksi viikonloppuna, kun hän oli käymässä kavereillaan. Voiko pussi olla jotain huumeita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö muistuttaa aika paljon oreganoa mutta haju on tietenkin toinen.

En tuosta tekisi mitään numeroa mutta kannattaa asia ottaa puheeksi. Pieni pössyttely silloin tällöin tekisi monelle av-mammallekin parempaa kuin ne kuuluisat saunasiiderit.

Vierailija
22/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit ukollas sit, huumejengin kans pyörii..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sentään mun mies. Jos itse olet noin epälojaali, niin ihan vapaasti, mutta mun mies ei ansaitse noin kamalaa vaimoa.

olisko maria..? Jos haluut pistää heti stopin koko jutulle, vie satsi poliisille..

minä en ainakaan mitään huumeidenkäyttöä kattos pätkääkään.

Vierailija
24/27 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuosta tekisi mitään numeroa mutta kannattaa asia ottaa puheeksi. Pieni pössyttely silloin tällöin tekisi monelle av-mammallekin parempaa kuin ne kuuluisat saunasiiderit.

Tuntuu monella se päähine kiristävän sen verran, että pieni rentoutuminen ei olisi pahitteeksi.

Vierailija
25/27 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tässä nyt kehoita enkä yllytä edes näin mitättömien huumeiden käyttöön mutta täällä vauhkoavat puristit todistavat itsensä juuri aiemmissa viesteissä mainituiksi kireäpipoiksi. Kysy mieheltäsi asiallisesti niin saat asiallisen vastauksen. Todistat olevasi luonteeltasi tähän rauhallisuuteen ja asiallisuuteen kykeneväinen, koska maltoit tänne asian kirjoittaa ennen mieheesi kohdistuvaa täydellistä raivokohtausta. Ko. "huumeesta" ei mielestäni ole mainittavaa haittaa mihinkään - paitsi tässä peräkolkassa seuraava sosiaalinen stigma. Puhuin alussa läpiä päähäni: viekää sittenkin lapsi/lapset yökylään ja viettäkää yhteinen rentouttava ilta mikäli mahdollista. Todistat samalla miehellesi olevasi henkilö, jolle voi uskoa kaiken. Tavaksi en kuitenkaan pössyttelyä suosittele, sillä mikä tahansa on liikaa nautittuna pahaksi. Kerrohan meille myös kuinka tarinan kävi ja mistä oli kyse! :)

Vierailija
26/27 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se alkaa piikittämään kannabista päivittäin ja perhe jää kakkoseksi. Kokemusta on

Vierailija
27/27 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin valmistetaan siitä erittäin vahvaa teetä, vedetään ruiskuun ja tökätään suoneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän