Löysin pussin epäilyttävää purua miehen takin taskusta
Kävin etsimässä miehen takista lompakkoa, kun hän soitti töistä ja pyysi minua tarkistamaan, onko unohtanut lompakkonsa kotiin. Lompakkoa ei löytynyt, mutta samalla kun kaivoin hänen takin taskujaan, löysin minigrip-pussin käärittynä pahviseen koteloon. Pussissa oli vihreää purua, joka haisee voimakkaasti. Takki on ollut miehen päällä viimeksi viikonloppuna, kun hän oli käymässä kavereillaan. Voiko pussi olla jotain huumeita?
Kommentit (27)
millainen käsitys sinulla on hyvistä kavereista?Minun kaverit ei polta maria eikä muitakaan kamoja..joten näin sanoisin että miehesi käyttää huumeita
Tuskin he moisesta sinulle kertoisivat.
terv. yksi salaa pössyttelevä
ja pyytäsin ukon illalla parvekkeelle tötsyille... kiittäsin kauniisti ;D
millainen käsitys sinulla on hyvistä kavereista?Minun kaverit ei polta maria eikä muitakaan kamoja..joten näin sanoisin että miehesi käyttää huumeita
mutta kyllähän kannabista käytetään lääkkeellisestikin. En pössytä minäkään, mutta kyllä se vaan niin on, että moni pössyttävä äiti tai isä olisi parempi kuin alkoholisti. Mutta Suomessa ajatellaan kai, että vaikka leka viinaa päivässä on parempi kuin sätkä silloin tällöin. Naurettavaa kaksinaismoralismia!
Jos haisee voimakkaalle ja imelälle, se on marihuanaa. Siihen ei kuole eikä jää koukkuun, niin älä nyt millee poliisille rupea soittelemaan, seuraus on lähinnä sakkoja ja iso riita. Juttele miehen kanssa, hänellä voi olla siihen hyvä selityskin.
No mistä me voidaan tietää, kysy siltä mieheltäs! :D
olisko maria..? Jos haluut pistää heti stopin koko jutulle, vie satsi poliisille..
No mistä me voidaan tietää, kysy siltä mieheltäs! :D
Jos alkaa huimata, niin se on varmaan sitten kannabista.
pakkaustapa tyypillinen. Haisee voimakkaalta, hieman makealle.
onnea!ukkosi pössyttelee!mikä ikä ja millaset kaverit!haisee heinäladolta,haisiko miiehen vaatteet?
se on sentään mun mies. Jos itse olet noin epälojaali, niin ihan vapaasti, mutta mun mies ei ansaitse noin kamalaa vaimoa.
olisko maria..? Jos haluut pistää heti stopin koko jutulle, vie satsi poliisille..
onnea!ukkosi pössyttelee!mikä ikä ja millaset kaverit!haisee heinäladolta,haisiko miiehen vaatteet?
Nyt käärit noista kaksi sätkää, poltat yhdessä miehesi kanssa ja naitte kuin minkit.
voi olla pilveä tai sitten ei. Esim. mun kavereissa on muutama innokas puutarhuri, jotka mielellään laittaa mukaan jotain jos on tullut hyvä sato (olen saanut mukaan esim. kuivattua basilikaa ja chilejä).
Eli kysy siltä mieheltäs, sillähän se selviää :)
se on sentään mun mies. Jos itse olet noin epälojaali, niin ihan vapaasti, mutta mun mies ei ansaitse noin kamalaa vaimoa.
minä en ainakaan mitään huumeidenkäyttöä kattos pätkääkään.
eiköhän se ole mies ite joka pöllyttelee.
ja katso, kehtaako miehesi kysellä rasian perään.