Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitoalalla töissä olevat

Vierailija
07.09.2011 |

Sanotteko koskaan ilkeille asiakkaille "vastaan" tai annatte asiallista palautetta vai nielettekö kaiken kilttinä tyttönä?

Hoidettavissa on ihmisiä, jotka ovat kaikkeen tyytymättömiä ja ei auta keskustelut, kuuntelut tai toimintatapojen muutos, eri hoitajat tai mikään. Usein vielä omaiset lisäävät kitkaa. Tätä on etenkin julkisella puolella. Taidan ottaa käytäntöön erään esimiehen kommentit, että ainahan voitte vaihtaa hoitopaikkaa vaikka yksityispuolelle, jollei hoito miellytä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikset paranna työsi tasoa??? Eikö se olisi helpoin keino?

Ja asiakkaalle on ihan turha mussuttaa, että menee muualle, kun nykyään ei voi valita. Siitä julkisesta joutuu maksamaan joka tapauksessa - joten yrittäkää nyt edes jokin roti siinä sähläämisessänne säilyttää.

Vierailija
22/30 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastassa, sanon, että palaan asiaan, kunhan rauhoitut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sanon, että minä rauhoitun, jahka sinä osaat hommasi.

Vierailija
24/30 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastolla riittää pari hankalaa asiakasta tekemään työstä kurjan. Jos muut 20 ovat kiitollisia, niin tuskin vika on koko hoitajateamissa.

niin mikset paranna työsi tasoa??? Eikö se olisi helpoin keino?

Ja asiakkaalle on ihan turha mussuttaa, että menee muualle, kun nykyään ei voi valita. Siitä julkisesta joutuu maksamaan joka tapauksessa - joten yrittäkää nyt edes jokin roti siinä sähläämisessänne säilyttää.

Vierailija
25/30 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimiehen luo ja hoitaja menee työterveyspäivystykseen hakemaan saikkua, kun on tullut loukatuksi potilaan taholta. Näin täällä tehdään.

minä sanon, että minä rauhoitun, jahka sinä osaat hommasi.

Vierailija
26/30 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nielevät kaiken. Sitten jäävät saikulle niskaoireitten takia, kun kaikki paska otetaan omille harteille.

Vierailija
27/30 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valuu kuin vesi hanhen selästä.

Vierailija
28/30 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikset paranna työsi tasoa??? Eikö se olisi helpoin keino? Ja asiakkaalle on ihan turha mussuttaa, että menee muualle, kun nykyään ei voi valita. Siitä julkisesta joutuu maksamaan joka tapauksessa - joten yrittäkää nyt edes jokin roti siinä sähläämisessänne säilyttää.

Milenkiintoista.

Vierailija
29/30 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää mitä tasoa on julkinen terveydenhoito ja sen henkilökunta. Ei paljon älyllä sokaise se porukka.

Vierailija
30/30 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todellisessa maailmassa minä valitan aina sille esimiehelle siitä hoitajasta - eikä tasan saa päänsilitystä tai sairauslomaa.

Tyhmyys tai ammattitaidottomuus ei ole sairaus, eikä sairausloman peruste.