Lue keskustelun säännöt.
Kylläpä olen tehnytkin elämästäni tylsän
07.09.2011 |
siinä ei juuri muuta ole kuin Tenavat, Työ ja Telkkari. Varsin sisältörikasta, aikuiskontaktini rajoittuu yhteen työkaveriin päivässä (onneksi vaihtelee) ja kaupan kassaan. Mitä ihmettä mä keksin kun ei mua mikään harrastuskaan kiinnosta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
toinen tylsistynyt. Paitsi että minulta puuttuu työ ja telkkarin tilalla on netti :)