Millaista aluetta on Espoon Suna?
näyttäis olevan edullisia rivariasuntoja oikotiellä
Kommentit (11)
ja itse asiassa oikein hyvä ja kiva alue lapsiperheelle.
Vaikka lähistöllä sijaitsee Suvela, ei sen mahd. ongelmat kantaudu tuonne. (Olen asunut muuten siellä suvelassakin, eikä se ole niin hirveää kuin sanotaan. Ja vastapainoksi olen asunut myös Espoon hienoilla alueilla, eli ei voi sanoa että "tuo kirjoittaja ei vaan muusta tiedä".)
no alueella asuvana voin kertoa että hintoja laskee Suvelan/Espoon keskuksen läheisyys sekä vanhat 1970-80 luvulla rakennetut talot.
Alue itsessään on rauhallinen luonnonläheinen alue, mutta sijainti sijainti ja sijainti... kyllähän ne hinnat kertovat alueen arvostuksesta. jos haluat asua arvostetulla alueella, älä muuta Sunaan. Suna ja Tuomarila yhdistyvät nyt tiellä, joten tuleekohan hyvästä Tuomarilastakin huono alue?
eipä noihin edellisten kommentteihin voi ottaa kantaa, kun perustelut on noinkin rikkaita... Pitänee katsella tarkemmin ilmoituksia.
Missä edes on Suna? Toimiiks siel wifi?
En muuttais vaikka mulle maksettais.
Suna on aikamoista gettoa. Ma muja täynnä. Näitä samanlaisia lähiöitä on pk seutu pulollaan.
Suna on ainakkn nykyään erittäin rauhallista ja kivaa aluetta, paljon omistusasuntoja. Negatiivisia kommentteja taitaa tulla niiltä, jotka eivät siellä itse asu, koska eivät vain tiedä. Itse asumme Sunassa aivan keskuspuiston vieressä ja takapihalta avautuu metsämaisema. Silti kaikki palvelut, koulut, päiväkodit ovat lähellä ja asumisen hinta kohtuullista.
siksi hinta.