Kaveri tilasi 9-vuotiaalle lapselleen DUFFELIN
Lilan värisen vielä ja huppu oli keltainen sisältä. Polleena sitä esitteli, ihan Bodenilta oli ostanut. Haloo, eikös oo tollaset takit pikkasen pienemmille tarkoitettu?? Karsee värikin.
Kommentit (71)
Tuollaisia sais näkyä enemmänkin tyttöjen päällä ja todellakin 9-vuotias voi tuollaista käyttää. Ei kai siinä mitään ikärajaa ole.
Ärsyttää oma 12 v jolle ei enää kelpaa "nätit" vaatteet vaan pitää sulautua massaan...
Ja miksi ihmeessä duffeli olisi vauvojen vaate?? eikös tuollainen ole epämukava vauvan päällä? Miellän duffelin nimenomaan _lasten_ vaatteeksi, n. 3-12-vuotiaille just sopiva parempi takki esim. kyläilyyn, teatteriin jne.
tallaisia takkeja lasteni paalla kun heilla on mekot paalla. Mennaan johonkin juhliin tai kauppaan niin tallainen takki kiva. Mun tytoilla on ollut duffel takki jo 3v. asti.
Mulla on kaksi duffelia, juurikin lila sekä pirteän vihreä ja olen ihan nuori nainen kyllä. :D Jos vastaavan värikkään ja veikeän pukeutumisen joku tuohtunut av-täti mieltää lapselliseksi niin siinä tapauksessa olen mieluummin ikuisesti viisivuotias kuin kasvan ap:n kaltaiseksi tylsäksi aikuiseksi!
kaiken ikäisille. Tämä takki on varmaankin tarkoitettu ns. kaupunkikäyttöön, sopii hienosti hameen kanssa kylään jne. Kiiltävät ja lyhyet sporttitakit ovat piha-ja ulkoilukäyttöön. Väri taas on hieno. 9-vuotiaalle, joka lienee 2. tai 3.luokkalainen, iloisen värinen takki on huimasti hienompi valinta kuin tylsä musta.
Oletko varma, että lapsen äiti rehvasteli kertoessaan, että takki on "ihan" Bodenilta? Ehkäpä vain otit sen niin, koska itse pidät merkkejä tärkeinä.
Rohkeutta peliin! Lapset oppivat kiusaamista ja massaan sulautumista juuri kaltaisiltasi vanhemmilta. Se on tyhmää ja siksi onkin hienoa, että toiset usaltavat antaa lastensa olla persoonia ja ennen kaikkea lapsia!
itselläni on duffeli, apua!
Niin mullakin! Omgomgomg!
Bodenin duffeli on hieno :)
takki. Yksityiskoulussa lähinnä..
muodikas kiiltäväpintainen. Ei tarvii olla mikään pissis, muttei mikään "vauvakaan". Kyllä tuon ikäiset jo vertailee vaatteita ja panee merkille jos jollain vauvamaiset. ap
kanssa? Laskettulutakkia vai napatakkia? Vai onko juhlavaate teillä lurexlegginsit tai farkut?
Muoti menee ja tulee tyyli (=klassisuus) on ikuista!
Onko sopulimainen persoonattomuus sinusta hienoa?
Niitä käyttävät nykyään muuten paljon 20-30 v. nuoret miehet ja sellaiset preppy-pojat.
Selaile muotilehtiä. Kun sua näköjään pukeutuminen kiinnostaa.