Tympiintynyt yksitoikkoiseen seksiin, keinoja?
Niin, siis meillä seksi menee useimmiten niin, että ensin halailua, silittelyä pussailua ym. leikkiä ja sitten itse akti on lähetyssaarnaaja, minä päällä ja mies takaa. Nuo nyt voi siis vaihdellakin, mutta samat temput melkeinpä aina. Mistään härpäkkeistä ja leluista en ole innostunut, mutta oisko jotain kivoja vinkkejä asentoihin ym ettei niin tylsisi :)
Kommentit (2)
En oikein jaksa keksiä mitään mikä innostaisi. Ihan hyvää ja kivaa on, ei sinänsä valittamista. Mutta jotenkin se vika kipinä puuttuu.
Luulen kyllä, että mulla siihen vaikuttaa eniten kun imetän vielä kuopusta. Hormoonit ei taida olla vielä ihan normaalikohdillaan, niin ei sitten halut ole kunnolla läsnä.
Mua itseä kiinnostaisi joku silmien sitominen tai käsien, mut mies ei ainakaan itsenäisesti lähde sellaiseen. On siitä joskus puhuttu. Ehkä pitäisi sitoa miehen silmät. Asennot on vaikeita kanssa, kun nuorempi lapsi nukkuu meiän makkarissa, ja sohvalla on vaikea ja lattia on kova.. :D
Tai sitten pidätte niin pitkän tauon 2viikkoa? tai 2kuukautta? että alkaa tuntua kiinnostavalta nykymeno.