Lue keskustelun säännöt.
Kenellä muka hyvä mies?
06.09.2011 |
Tämän palstan mukaan joka toisella on narsisti ja joka toisella avuton sika joka ei anna seksiä eikä hoida koti eikä asioitaan.
Voiko jollakin oikeasti olla hyvä mies?
Vai voiko olla niin, että AV-mammat pönkittää itseään hokemalla narsisti-sika-narsisti tuskin edes tietämättä mitä se tarkoittaa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on se paras mies :)
On hyvännäköinen, seksikäs, uskollinen, siisti ja suloinen, perheestä huolehtiva, tekee ruuat, jaetaan kotityöt puoliksi, käy töissä, on kouluttautunut, ei todellakaan mikään urpo juntti vaan fiksu ja maailman asioissa tilanteen tasalla oleva. On siis todella vetävän näköinen (itse olen niin pinnallinen paska, että ulkonäkö on tärkeää), aivan uskomattoman hyvä sängyssä, hellii ja pussailee kaiket päivät, aamulla ekana ja illalla viimeisenä, soittelee kesken työpäivän ja kertoo, että on ikävä. On todella hyvä isä.
On kätevä käsistään ja osaa korjata kodin pikkuviat. Osaa huoltaa ja hoitaa auton. On taiteellinen ja verbaalisesti lahjakas. On sosiaalinen ja tulee kaikkien kanssa toimeen. Osaa siivota. Tekee maailman parasta ruokaa. Pitää minusta niin hyvää huolta, että suorastaan itkettää välillä.
Ihan monttu auki kaiket päivät ihmettelen, miten just minä olen tuon miehen saanut itselleni!