Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä muka hyvä mies?

Vierailija
06.09.2011 |

Tämän palstan mukaan joka toisella on narsisti ja joka toisella avuton sika joka ei anna seksiä eikä hoida koti eikä asioitaan.

Voiko jollakin oikeasti olla hyvä mies?

Vai voiko olla niin, että AV-mammat pönkittää itseään hokemalla narsisti-sika-narsisti tuskin edes tietämättä mitä se tarkoittaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mies.

Vierailija
2/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, itse en kyllä ihan kamalan tyytyväinen ole... mut ei se kyllä sika eikä narsistikaan ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kukaan ei ole täydellinen, en minä eikä hän. Sen kanssa on vaan elettävä ylä ja alamäet, parempaa tuskin löytyisi.

Vierailija
4/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hellä, huomaavainen, ei ole mustasukkainen, ei lyö, ei hauku, tekee ja osaa kotitöitä, on lasten kanssa, päästää minut halutessani viihteelle/yksin mökille tms., tykkää olla minun kanssani, käy baarissa n. 1krt/v, omaa loistavan huumorintajun, käy töissä, rakastaa minua ja lapsia ja sanookin sen meille..

Olen onnekas ja onnellinen =)

Vierailija
5/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni vain on monella tapaa epätäydellinen vaimo.

Vierailija
6/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies, hyvä ihminen. Paranee vain vanhetessaan.

Vierailija
7/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut huonokin, joten pystyn vertailemaan.

Vierailija
8/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hellä, huomaavainen, ei ole mustasukkainen, ei lyö, ei hauku, tekee ja osaa kotitöitä, on lasten kanssa, päästää minut halutessani viihteelle/yksin mökille tms., tykkää olla minun kanssani, käy baarissa n. 1krt/v, omaa loistavan huumorintajun, käy töissä, rakastaa minua ja lapsia ja sanookin sen meille..

Olen onnekas ja onnellinen =)

sama mies!

Vierailija
9/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, itse en kyllä ihan kamalan tyytyväinen ole... mut ei se kyllä sika eikä narsistikaan ole...

Vierailija
10/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset yleensä murjoo pahoja asioita toisista tai kaupoista joissa asioi kuin kehuu miten ihanaa oli.

Yhtä hyvää vastaan tulee aina kymmenen paskaa kommanttia. Eikä se tarkoita että ihmisillä olisi huono kumppani tai käy vaan huonoissa ravintoloissa vaan ihminen puhuu mieluummin paskaa.

Vierailija
11/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ainakaan tähän asti ei ole antanut syytä pitää huonona.

Vierailija
12/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tuollainen, mutta inhoan sitä. Ei mm. pidä poskiaan sileinä vaan antaa olla sängen. kammottavaa

Vierailija
13/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä joskus vähän marisee.

Vierailija
14/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa juopon kanssa.

Nyt siis onnellisesti naimisissa, mies hoitaa lapsia, tekee kotitöitä paaaljon enemmän kuin minä, ei käy missään kapakkareissuilla koska ei käytä ollenkaan alkoholia. Minun antaa kuitenkin rauhassa käydä, käyn harvoin. Mies ei ole juurikaan mustasukkainen vaan luottaa minuun.

Vierailija
15/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan rakennettu yhdessä 2 taloa, kasvatettu 4 lasta, jaettu hyvät ja huonot ajat toisiamme tukien. Mieheni silmissä olen edelleenkin kaunis ja haluttava ja hän kunnioittaa minua ja tekemisiäni.

Kyllä hänelle alkoholi maistuu - tosin vain juhlissa ja ruuan kanssa, harvoin "lääkinnällisistä syistä" ihan arki-iltana pieni tilkka konjakkia tai viskiä. Tupakointi on tietty kurja pahe, mutta jos se on ainoa niin sallittakooon se hänelle:) Joskus toivoisin että hän kävisi ulkona ystäviensä kanssa mutta viettää mielummin aikaa kotosalla.

Miehekäs ja vahva, päättäväinen ja rohkea. Rakas

Vierailija
16/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä on ollut todella vaikeita aikoja aikanaan, nyt tilanne on rauhoittunut ja tuntuu paranevan vuosi vuodelta. Miehellä on vikansa, joiden takia ollaan koko porukka kärsitty, mutta toivottavasti pahimmat ovat jo takana.

Mies tekee kotihommia, hoitaa lapsia ja on muutenkin läsnä. Käy kyllä ryyppäämässä jonkun kerran vuodessa ja silloin menee usein överiksi. En mä vaikeista ajoista, riidoista ja vioista huolimatta voi miestä narsistiksi leimata. Avuton hän ei ole ja seksiä antaa ja hoitaa asioitakin.

Vierailija
17/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullas on hyvä mies vaikka olenkin eroamassa hänestä, mutta hän on hyvä mies me ei vaan olla oikeat toisillemme. Se ei hänen hyvyyttään kuitenkaan muuta mihinkään.

Vierailija
18/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen, eikä ole vielä tarvinut siitä nurista.

En usko että kukaan saa minkäänlaista pönkitystä hyvän miehen haukkumisesta. Itse en ainakaan voisi edes haukkua miestäni.

Vierailija
19/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... silti minulla on myös rakastaja.

Vierailija
20/21 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin kotityöt olisi naisen homma ja mies alentuu jalosti "auttamaan" naista.

Se kertoo miehestä paljon, jos tulee " auttamaan" kotitöissä.

Kotityöt ovat molempien homma ja niissä ei auteta ketään vaan ne tehdään pois alta. Todella monen hyvä mies on oikeasti paska sovinisti, joka " auttaa" kotitöissä ja on jalo auttaessaan palvelija naistaan.

Säälin sellaisia naisia joilla tälläinen sovinisti paska on miehenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi