Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panisitko karvatonta miestä?

Vierailija
06.09.2011 |

Mietin, että minkälaista tuo olisi. Minä en antaisi miehelle jolla ei alapäässä olisi karvoja kuten aikuisella. En itseänikään anna miehelle siten, että ajaisin alapääni sileäksi kuin teinillä. Kiihottavinta on kuin aikuiset läträä keskenään karvoineen kaikkineen.

Muita samalla tavalla ajattelevia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä karvattomuus mitään teinivehjettä. Meillä ollaan kumpikin karvattomia, mies aloitti;)

Vierailija
2/8 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linjoilla ap:n kanssa. Minusta miehen karvat ovat jotenkin kiihottavia. Varmaan alkaisin nauraa jos vastaan tulisi aivan karvaton mies (ja huom. tarkoitan tällä nyt lähinnä sitä, että karvat on ajeltu. Ei sitä, että esim. rintakarvoja ei ole suotu kuin ne kaksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä lähti karvat joksikin aikaa kun se sai sytostaattihoitoja syövän takia.. ei ollut kovin kiihottavan näkönen. En haluais, et ajelis karvojaan (vaik mä vedän joskus itelleni posliinin)

Vierailija
4/8 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajeli alapäänsä ja myös rintakarvansa!!!!

Ei heti suhteen alussa sekstailtu, nukuttiin kyllä kainaloittain, että tiesin miehen ajavan rintakarvojaan. Sanoin, että pidän rintakarvoja kiihottavina ja tykkään muutenkin kosketella niitä ym. Painotin kyllä, että jos hän itse tykkää olla karvaton, niin saahan ne tietenkin ajella. Mies alkoi samantien kasvattamaan rintakarvansa takaisin.

Kun päästiin sekstailu asteelle, huomasin tuon alakerran ajelun myös. Siitäkin sanoin, että pidän tosiaan karvallisesta vehkeestä enemmän. Kysyin myös, että häiritseekö häntä karvani alhaalla. Mies kertoi, että edellisessä suhteessa nainen oli tykännyt karvattomasta ja hänellä oli jäänyt jotenkin sellainen kuva, että siitä naiset pitää.

Onneksi kasvatti karvat takaisin. Mun mielestä karvaton mies (siis ajeltu) on aika yäk! Mitä miehekästä sellaisessa miehessä on, joka haluaa joko näyttää teiniltä tai korostaa munansa kokoa ajelemalla karvat..?!

Vierailija
5/8 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kasvatti karvat takaisin. Mun mielestä karvaton mies (siis ajeltu) on aika yäk! Mitä miehekästä sellaisessa miehessä on, joka haluaa joko näyttää teiniltä tai korostaa munansa kokoa ajelemalla karvat..?!

Mies vastaa, vastaavasti. Mitä naisekasta on naisessa joka yrittää näyttää teiniltä? Naisella on pillun karvat. Piste.

Vierailija
6/8 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei ei se kyllä ihan karvaton ole.. :D Sivulta ajelee ja muuten lyhentää. Pussit on tietty ajeltu, en mä mitään karvapalleroita imis!

Ei ne karvat kenestäkään aikuista/lasta tee, mun mielestä sellainen ajttelutapa on silkkaa järjen köyhyyttä :DD

Ja mun miehellä on kyllä muuten paljon karvoja siis napakarvat, rintakarvat, selkäkarvat ym.. ja mä rakastan sen karvoja! Siitä ei ole kyse, etteikö mieheni olisi muutenkin miehekäs. Miehekkyys on muutakin kun tuuheet munakarvat!

Ja vielä viimeisenä että mun mielestä kaikkein miehekkäintä on uskaltaa siistiä alapäätään, siihenhän ei joka juntti suostu...

Vierailija
7/8 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisuus on korvien välissä, ei alapään karvoissa. Ihmiset ajelevat sääri- ja kainalokarvojaankin, käyvät parturissa ja ajavat partaa. En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi alapääkarvat muodostavat jonkun maagisen poikkeuksen eikä niitä saisi muiden karvojen tapaan ajella tai muuten yöks iik homoneiti metroseksuaali. Varsinkin kun muitakin karvoja usein ajellaan esteettisistä ja viehättävyyteen liittyvistä syistä, outoahan se olisi jättää se osa kehoa retuperälle, joka on melkolailla oleellisin intiimissä kanssakäynnissä.

Totta kai ihmisillä on eri makuja, eikä siinä mitään, että sattuu tykkäämään karvoista. Viittasinkin niihin jääräpäihin, joiden mielestä alapään karvoille ei saisi tehdä mitään, koska Kunnon Aikuiset eivät tee, niin Kunnon Rotunaisella ja Alfamiehellä pitää kasvaa alapäässä kunnon rämeikkö. Alapään karvoituksesta huoltapitävät leimataan perversseiksi. Posliinipimpasta kiinnostuva mieskin on automaattisesti pedofiili. Kyse ei millään voi olla siitä, että huolitellun näköinen toosa on esteettisesti viehättävämmän näköinen kuin sinne tänne leviävä paksu karvoitus. Ehkä minunkin miehenä tulisi huolestua, jos puoliso pyytää minua ajamaan parran. Se taitaa haluta 10-vuotiasta poikaa, kun rujosta parransängestä pitäisi luopua!

Ja ei, en kiihotu DDR-puskasta. Posliini on toki kiva, mutta trimmattukin näyttää hyvältä.

Vierailija
8/8 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin eka että KORVATONTA miestä, aattelin et puhutsä nyt jostain Niki Laudasta :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi