Ex-mies ei sitten tullutkaan :(
Oltiin sovittu, että tänään tulee leikkimään poikansa kanssa ja muutenkin meitä moikkaamaan ja juttelemaan tapaamisajoista. Mutta, yllättäen ei enää vastaa puhelimeen, ei viestiin eikä koko ...keleen ukkoa näy!! Onneksi osasin tämän aavistaa, ja siksi en pojalle kauheasti isin tuloa hehkuttanut. Ärsyttää vain suunnattomasti, että mies ei halua nähdä poikaansa, ei ole edes kolmeen viikkoon kysellyt poikansa kuulumisia (ei edes sitä kuinka tarhan aloittaminen sujui). Ex-ukko on juurikin sen takia, että kun kaljahammasta alkoi kolottamaan, jäi kaikki muu toiselle sijalle. Samalla kaavalla taidetaan mennä eronkin jälkeen, kun kaverit pyytää kaljalle unohdetaan lupaukset, ei vastata tai ilmoiteta mitään ja ollaan reissun päällä päiviä.. Huoh!! Helpotti kuitenkin hiukan kun sai avautua :)
Kommentit (8)
varten se on EX eli anna paskan olla! keskity tulevaisuuteen.. ja pojan kanssa kaksin olemaan. minkä ikäinen on kysymyksessä? ettei vaan sulla olis tunteita kyseistä kohtaan vielä?? älä vaan perää ala soittelee ja viestei laittaa .. oma mokansa jos ei tullu. sun ei tarvi olla häneen missää tekemissä.
mun mies on käynyt viimeksi huhtikuussa koska on liian kallista käydä.Mun lapsi on alle sadan euron arvoinen kun se määrä korkeintaan bensoihin menis eestaas ajaessa.=(
En voi sanoa, etteikö tunteita olisi vieläkin jäljellä (se onko ne tunteet enemmän sääliä vai säälinsekaista kaipuuta, niin en osaa sanoa), mutta ukkoa en huolisi koskaan enää vakituiseksi osaksi arkielämäämme (eli asumaan kanssamme). Erostamme on jo kohta vuosi, mutta totaallinen irtaantumisero tapahtui vasta kesällä, joten hiukka tässä vielä avohaavoilla ollaan. Niin, parempi antaa ukon olla omissa oloissaan, vaikka kieltämättä tekisi mieli laittaa kunnon painusinä..ttuun...tananhomo- viestin :) (ai niin, poika 2.5wee)
Kolmonen: Ei ole helppoa. Mun lapseni isä asuu sentään tuossa 20kilsan päässä, mutta yhtä vaikeaa se näkeminen silti on!! Meillä sattui harvinaisen paskasäkä lisääntyessämme tuollaisten urpojen kanssa!!
AP :)
Mun ex asuu noin 500 metrin päässä, mut eipä juuri yhteyttä lapsiin pidä. Oon yrittäny vihjailla että soittelis lapsille edes, mutta ei. Oma napa on niin helkutin ihana ja tärkee, täytyyhän siihen keskittyä ajan kanssa tuijottamaan :D
Mun ex asuu noin 500 metrin päässä, mut eipä juuri yhteyttä lapsiin pidä. Oon yrittäny vihjailla että soittelis lapsille edes, mutta ei. Oma napa on niin helkutin ihana ja tärkee, täytyyhän siihen keskittyä ajan kanssa tuijottamaan :D
Nyt aluksi täytyy sanoa, että ette usko kuinka helpottavaa on kuulla, ettei yksin ole tämmöisen asian kanssa, vaan muutkin joutuu tällaista kokemaan!! (ei se ei siis ole kivaa, että muitakin sikoja miehiä on, jotka eivät välitä lapsistaan mutta on helpottavaa siis tietää ettei ole yksin!)
Miten sä selviydyt tilanteesta, entäs lapsesi? Entä jos sä/te törmäätte mieheen/isään jossain, kuinka käyttäydytte? Hui kamala, 500metriä eikä käy?! Miksi oi miksi, miehille ei ole luotu aivoja ja kykyä ajatella lapsiaan?
Toivottavasti löydätte vielä hyvät miehet kumppaneiksi itsellenne ja isäpuoliksi lapsillenne! Tsemppiä!
Toivottavasti löydätte vielä hyvät miehet kumppaneiksi itsellenne ja isäpuoliksi lapsillenne! Tsemppiä!
Kunhan tässä nyt saa setvittyä pääsä ja tunteensa selviksi, niin toivottavasti se kunnon parisuhde (ja siis se se mies) jostain löytyy :)
Nyt sitten ex-ukko soittelee (tottakai kännissä kuin käki) ja raivoaa, kun en suostu antaaan poikaa hänelle maanantaina. Tosin kyllähän se syy varmaan minussa nyt onkin, kun en nyt hänen mieltymyksiensä mukaan muuta kauan sitten suunniteltuja menoja hänen korkeutensa tähden!! Ja jos sattuisinkin suunnitelmat perumaan, niin sehän on selvä ettei koko ukko enää edes muistaisi koko tapaamista poikansa kanssa! Voisikohan tehdä jonkun lakialoitteen siitä, että saamattomat isät pitäisi laittaa ainakin vuodeksi terapiaan :))