Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ukkomiehelle (ei omalleni). Mitä tehdä? Mies

Vierailija
06.09.2011 |

olisi halukas pitämään vauvan, ollut pitkään aikeissa erota vaimostaan mutta pienen lapsen ja vaimon masennuksen takia ei ole vielä raaskinut. Itse mietin aborttia, haluisin lapsen suhteeseen vasta kun tilanne selkeämpi. Mielipiteitä (mieluiten muitakin kuin huorittelua :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse oot soppas keittänyt ja ei oo lapsen vika.

Vierailija
2/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa vaakamamboa varatun kanssa ja ei osaa käyttää ehkäisyä. LOL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. pidät lapsen

3. kasvatat sen omanasi ja joko jompikumpi isistä on mukana tai sitten ei

Niin minä tein, enkä kadu sekuntiakaan! Mieheni lähti ja lapsen isästä tuli viikonloppuisä. Erosi tietysti, mutta elämä on.

Vierailija
4/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti miettii, onko sinun kanssasi tulevaisuutta siis. Millainen mies hankkii suhteen, kun perheessä tulee vastoinkäymisiä(tulee kaikille)? Itse pohtisin, kannattaako tuollaisen miehen kanssa jatkaa, koska tuskin jaksaa sinunkaan heikkouksiasi.

Vierailija
5/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt miksi vaimo on masentunut?????????noita "ukko miehen"tarinoita ,vaimo masentunut,pieni lapsi läp,läp.Ota yhteyttä vaimoon ja kerro totuus ,kuitenki jossain vaiheessa tulee julki....

Vierailija
6/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu, kuinka hirveän ikeen alla joutuu elämään kanssani, muttei muista kertoa omaa osuuttaan tähän soppaan.

Vierailija
7/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä tiedä mitä teen mutta abortti on jo myöhäistä. Lapsen oikea isä ei tiedä tilanteesta tai ei välitä oikeastaan.

oma mieheni pitää lasta omanaan, ei tiedä totuutta. TOki on myös olemassa mahdollisuus että lapsi on oman mieheni.

Vinkkejä otetaan vastaan.

Vierailija
8/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun ukkomiheltäni...Ei hän vaimoaa jätä, jos ei ole häntä tähän päivää mennessä jättänyt. Et ole miehen ykkönen, ehkä mahdut TOP10 joukkoon...

Unohda mies ja keskity itseesi.

Vierailija
9/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun itse en ole kovin innokas. Ehkäisyllä ei ilmeisesti ollut riittävää tehoa, kun olin oksennustaudissa taannoin. Ja siis vähän epäselvästi oli kirjoitettu aloitus.. itse olen jo eronnut. Mies pelkää että nainen tekee itselleen jotain jos hän lähtee, on joskus uhkaillut sillä. Epätasapainoinen oli jo ennnen meidän suhdetta. Ja miehen lapsi pitää minusta, minusta olisi ok jos muuttaisikin meille, yritän vaikuttaa että mies hakisi lähihuoltajuutta.ap.

Vierailija
10/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä!

Ei vauvaa saa hankkia tollaseen paikkaan! Sillä on sisaruksia jossain toisessa perheessä, tilanne pitää ensin selvittää ennenkö kasvattaa kenenkään sisarusparvea tiuetämättä kestääkö oma onni yhtään arkipäivää sen hässijämiehen kanssa.

Meneekö se mies parittelemaan ilman suojaa kolmannenkin naisen kanssa? Ei hyvältä kuulosta.

Vierailija
11/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippumatta siitä tuleeko lapsen isä kuvioihin vai ei. Avauksestasi jäi epäselväksi että onko itselläsi miestä vai ei. Lapsi ei joka tapauksessa ole syyllinen, joten abortti on huono vaihtoehto, varsinkin jos tilanne on sellainen että lapsen voisit pitää mikäli mies vain olisi rinnalla. Selviät kyllä yksinkin. Ilmeisesti lapsi saisi kuitenkin ainakin viikonloppuisän tms. jos mies on halukas vauvan pitämään. Tsemiä!

Vierailija
12/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ole mitään pelkkiä "miehen juttuja". Nainen on mt-kuntoutuja ja (ex-??)alkoholisti.ap.

Vierailija
13/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai, että veisit tältä naiselta miehen lisäksi lapsenkin, oletpas hieno ihminen. Suosittelen sinua pitämään lapsen ja ottamaan tämän ihanuuden, ehkä se vääjäämätön arki herättää sinutkin todellisuuteen;) Parin vuoden päästä tiedät, miksi ex-vaimo masentui ja oli "epätasapainoinen"...kun mies paljastaa todellisen luontonsa.

Vierailija
14/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella yllättävää törmätä taas samaan ilmiöön, mitä olen jopa ystäväpiirissä tavannut. Nimittäin on tosi yleistä, että ukkomies selittelee masentuneesta vaimostaan ennenkuin hyppää vieraaseen sänkyyn.

Tarttuisinkin tässä termiin "masentunut vaimo". Mietipä ap mitä tuon taakse kätkeytyy. Kysele mieheltä tarkemmin ja vaadi vastauksia. Ihmettele ääneen, minkä tasoinen masennus on ja onko diagnoosia vaiko vain miehen omaa johtopäätöstä hankalasta vaimosta. Ei kuule hyvältä kuulosta, sinun tilanteesi on selkeä: yksinhuoltajuus on todennäköisin vaihtoehto. Ala järjestellä asioitasi siihen suuntaan, mutta vaadi isyystesti tulevaisuutta, perintöä jne varten. Älä kuitenkaan kerro vaimolle, ei ole mitään järkeä tuhota kokonaista perhettä typerän miehen vuoksi. Pariskunta ajautuu jossain vaiheessa kuitenkin eroon,vaimolla taitaa siitä olla jo itselläänkin jonkinlainen käsitys. Ellei kyseessä ole mielenterveyshäiriö joka on diagnosoitu niin sanoisin, että vaimo on vain niin helvetin kyllästynyt mieheensä ja surkeaan avioelämään. Jotain vikaa siis miehessäkin, miksi ottaisit luuserin?

Vierailija
15/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäisin hyvin ja mulla on kaksi jo isompaa lasta jotka varmasti innostuisi pikkusisaruksesta. Mutta taidan olla vähän turhan mukavuudenhaluinen tässä tilanteessa hankkimaan lasta ;o Kiitos sinulle joka taivotit tsemppejä :) Kyl tää tästä, ei mua edes panikoita. Kunhan mietin miten haluisin tehdä.ap.

Vierailija
16/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan saa olla parisuhteessa vaan koska toinen uhkaa tappaa muuten itsensä.

Mutta mies saattaa puhua sinulle osan asioista ja jättää osan kertomatta.

En ihmettelisi miehen halukkuutta vaihtaa lennossa uuteen pesään mutta pitää muistaa että suurimmassa vaa`alla painaa sisarukset! Olet tekemässä lapselle siskon tai veljen. Ja saat vauvan mukana siis isomman sisaruksen.

Sillä ei ole merkitystä onko tuo toinen nainen henkisesti sairas; sitten lapsi menee joko sijaisperheeseen, lastenkotiin tai muuttaa kanssanne jos äiti meinaa itsensa tappaa.

Se on hänen, aikuisen ihmisen valinta.

Mutta sinä olet tekemässä heidän lapselle sisaruksen. Sillä ei ole väliä pitääkö lapsi sinusta; vaan hänen perhe kasvaa ja hänen veri on sinuun sidottu.

13

Vierailija
17/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ole mitään pelkkiä "miehen juttuja". Nainen on mt-kuntoutuja ja (ex-??)alkoholisti.ap.

tuollaisen naisen kanssa ja jatkaa lastentekoa vielä hoitojensakin kanssa? Onnea valitsemallesi tielle

Vierailija
18/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle laitoit viestisi? 12 oli ap.n viesti

13, joka näkee sisaruksilla oikeuden toisiinsa. Jos äiti yrittää itsemurhaa niin lapsi menee huostaan tai muuttaa isälleen (siis ap.n luo jos muuttaa miehen kanssa yhteen)!

Vierailija
19/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut sikiää naapurille, kummille,kaimalle jne. JA ME JOTKA HALUAISIMME LAPSEN VAKAASEEN JA TOISTA KUNNIOITTAVAAN PARISUHTEESEEN, NIIN.....

thats life...shit

Vierailija
20/28 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on jo valmiiksi moniavioinen ja sinäkin sen ilmeisesti hyväksyt, niin nythän teidän ei tarvitse kun puhua vaimolle järkeä, voisitte jakaa lapsista hoitovastuun vaimon kanssa, helpottaisi varmaan hänenkin jaksamistaan.

Fiksua vois toki olla, että mies ottais vielä 3:nen naisen, esim.sen verran nuoren ettei ole vielä lisääntynyt, siis sellaisen joka voisi myös käydä töissä ja tienata rahaa jos miehellä tekee tiukkaa elättää isoa perhettä.

Hyvä siitä tulee, tukekaa toisianne.