Muita huutikseen hurahtaneita?!
Itse oon. Ihana myydä lasten vaatteita ja muuta, pakkailla ne sitte hienosti ja viedä postiin. Mukava myös selailla huutiksen sivuja ja etsiä "helmiä" omalle lapselle. :)
Joskus kyllä ihmettelen miten joku luulee saavansa myytyä mitään koska jos heiltä kysyy jotain tuotteesta vastaus tulee monen päivän kuluttua jos ollenkaan..
Kommentit (15)
Viime aikoina minäkin siirtynyt enemmän nettikauppoihin, koti-ja ulkomaisiin. Erittäin hyviä kokemuksia ulkomaisista kaupoista; nopeat toimitukset, tuovat paketin kotiovelle!
Ja toinen uusi fanitukseni ovat erilaiset facebookissa toimivat kirpputoriryhmät. Ei tarvitse huudella kilpaa ja odotella kohteiden sulkeutumista.
Nyt alkoi kiinnostaan tuo Facebook kirppari, pitää käydä tutkimassa.. :)
Käytetyissä vaatteissa on se hyvä puoli että jos on käytetty ja edelleen hyväkuntoinen niin tietää että vaate menee hyvin vielä omallekkin lapselle. Vanhoja lumppuja en ikinä huuda vaikka jotkut näkyy sellaisiakin kauppaavan ahkerasti. :P Olipahan hinta vaikka 50snt niin vähän lisää rahaa niin saa parempikuntoista. Minusta ihan lumput voi suosiolla nakata pois, ei niihin kannata uhrata postikuluja..
Saa hyviä vaatteita edullisesti sekä lapsille että aikuisille, kun jaksaa etsiä hyvät myyjät. Ei kannata ostaa ylihintaisia.
Noissa fb-kirppiksissä se hyvä puoli, että kun etsii omalla paikkakunnalla toimivan ryhmän, ei kulu rahaa postikuluihin ... myyjä voi myydä halvemmalla kun ei mene paikkavuokria kuten menisi live-kirppiksellä ... eli sekä ostaja ja myyjä voittavat :)
Harvoin ostan. Nyt kylläkin hakusessa Vantaalta/ lähiympäristöstä kukalliset pinkit kuomat kokoa 23. En ole löytänyt siistikuntoisia ja hyvän hintaisia. Toppapukuakin olen etsinyt, kalliita ovat. Kai se on kauppaan mentävä =( (jos ei oo jo loppu) =D
Tänään juuri tuli tytylle housut huutismyyjältä, ovat ihanat mummilahousut. :)
Itsellä tulee katseltua monasti hyväksi huomatun myyjän tuotteet..
Uusin villitykseni on ostaa itselle vaatteita huutiksesta. Aiemmin ostelin vain lapsille.
Paljon myös muuta vaatetta (erityisesti hameita), saappaita ja laukkuja.
Suorastaan hengitän huutiksen tahtiin ;-)
Ostan ja myyn joka päivä.
saa englannista marksandspencer.com uudet erinomaisesta puuvillasta valmistetut kauniit vaatteet lapsille, hämmästyt! Mielestäni huutiksen hinnat on korkeat, ja postimaksut suomessa tosi kalliit.
Mä en ole oikein ulkomailta uskaltanu tilailla..Mä en ole oikein ulkomailta uskaltanu tilailla..
koskaan ei ole mikään mennyt mönkään ja päinvastoin toimitus on huippunopeaa verrattuna moneen suomalaiseen nettifirmaan.
Esim. englannista julbon aurinkolasit edullisesti tilauksesta postiin kolmessa päivässä.
Saa halvalla uudenveroisia vaatteita. Todella harvoin ostan enää kaupasta muuta kuin sukkia ja alusvaatteita.