Kaipaako kukaan muu seksiä ex:n kanssa?
Minulla on kaksi pitkää suhdetta, joissa seksi toimi erittäin hyvin. Jälkimmäisestä on jo aikaa 10 vuotta. Hänenkin kanssaan olimme hyvin aktiivisia ja homma toimi erittäin hyvin myös hänen mielestään. Suhde kaatui muihin asioihin.
Olen nyt ollut pitkään avoliitossa, mutta viime aikoina olen kaivannut hänen läheisyyttää ja seksiä enkä ymmärrä miksi. Ajatteleekohan hän joskus samalla tavalla. En ole nähnyt häntä eli välillämme on pitkä välimatka.
Muita joilla samanlaisia outoja ajatuksia? En ole eroamassa enkä harkitse syrjähyppyjä, en vain ymmärrä miksi noita ajatuksia. Olisiko telepatiaa, olen joskus hämmästynyt kuinka jokin ihminen on tosi paljon ajatuksissa ja sitten ottaa yhteyttä.
Kommentit (8)
Mitä luulet ajatteleeko tuo sun ex samalla tavalla? Oletko nähnyt sen jälkeen eli mitä ilme sanoo? Onko sinulla nuo ajatukset jotenkin kausittaisia vai olleet vain jonkin aikaa viime aikoina?
Onko vastaamassa ketään miestä eli ajatteleeko miehet samalla tavalla, vaikka eivät unelmoi suhteen uudelleen aloittamisesta, mutta jäävät joitain asioita esim. seksiä ja läheisyyttä kaipaamaan ex:stä, vaikka muuten suhde ei toiminutkaan?
Mitä luulet ajatteleeko tuo sun ex samalla tavalla? Oletko nähnyt sen jälkeen eli mitä ilme sanoo? Onko sinulla nuo ajatukset jotenkin kausittaisia vai olleet vain jonkin aikaa viime aikoina?
Ollaan hyviä kavereita ja hänellä ei ole mun jälkeen ollut ketään, edelleen kuulemma rakastaa mua, ja sillon tällön kun nähdään niin kovasti kinuaa seksiä:) On muutaman kanssa kyllä sekstaillut suhteemme jälkeen mutta ei ole jatkanut pidemmälle kun kuulemma rakastaa mua, ja omien sanojensa mukaan seksi ei ole ollut saman veroista kun meillä. Ja mulla on kyllä se halu koko ajan, ei ole kausittaista, mutta toisaalta en tiedä toteuttaisinko vaikka sinkkuna olisin, voisi tehdä minun ja exän ystävyyden turhan vaikekasi..
2
Voitko kakkonen kertoa mihin suhde kaatui? Kumman aloitteesta ero tuli?
mies oli kaikella tavalla epäluotettava, ei koskaan pettänyt mutta valehteli kaikesta, pelasi rahat nettipokeriin, möhli kaikki opiskelu-ja työpaikkansa jne. Rakkaus ei koskaan kuollut, eikä varmasti kuolekaan, luulatavasti on se "elämän suuri rakkaus" "the one" mutta suhde ei vain toiminut.
2
Erään exänsä nimeä. Taitaa unissaan painaa sitä harva se yö. Eiköhän miehetkin muista sen parhaalla kropalla varustetun, parhaiten suihin ottaneen ja kauneimman naisen, jolla oli vieläpä tiukka viivapillu, kiinteä kroppa ja isot rinnat ja pyöreä pylly.
Jos vielä kerran....
No, en kuitenkaan kuvittele pettäväni enkä mitään. Mutta saahan sitä haaveissa miettiä sitä jumalaista nuolentaa. Oih!
Mun ensimmäinen poikaystävä/avomies myöhemmin jonka kanssa oltiin 7 vuotta menetti poikuutensa minulle ja alkuunsa oli melko tietämätön ja osaamaton, mutta vuosien varrella "koulutin" hänestä täydellisen. Osasi tehdä kaiken juuri niinkun minä tykkään, ja oli liioittelematta maailman paras pillunnuolija, joka myös itse rakasti sitä hommaa.
Nykyinen osaa hommansa ihan ok, mutta huomaa, että kuvittelee kaikkien naisten tykkäävän samanlaisesta seksistä jne, eikä oikeen osaa ottaa minua yksilönä. Nekee siis niinkun aina kaikkien kanssa tehnyt. Pillunnuolemisessa ei ole kovin ihmeellinen, eikä siitä oikein taida tykätäkkään kun harvoin saa ja silloinkin vain minuutin-pari.
Ongelmana lähinnä se, etten tule yhdynnässä ollenkaan, vaan pelkästään nuolemisesta, joten nykyisen kanssa en ole ikinä saanut orgasmia näiden vuosien aikana. Exän kanssa sain monta kertaa päivässä.
Välillä ajattelen että olisi niin ihanaa "kokeilla" sitä exää vielä edes kerran, että tietäisi onko se oikeasti niin hyvä kun muistan, vai onko pääni liioitellut asiaa, ja toisaalta olisi ihana saada sitä mahtavaa seksiä viel joskus..