BB:ssä jokinorsut pillu paljaana
Koko porukka löntysteli pillut paljaana kaiken kansan katseltavana. Tuo pitäisi näyttää klo 24, ettei lapsukaiset saa ihan väärää kuvaa siitä mikä on soveliasta ja mikä on ihmisen ihannepaino ja ulkomuoto.
Kommentit (13)
Onko siellä BB-talossa muka jollakin tuhvero? Eikö ole valkattu peroksidiposliiniblondeja?
Löytyykö BB:sta kuvaa/videoo mistään?
ihmisiä mutta kyllä sillä yhdellä eukolla on ihmeelliset läskivanteet reisissä ja löysää mahaakin on.
eikä aina muokattuja ja silikonia täyteenpumpattuja barbeja. Tuollaisiahan me oikeasti ollaan
Eikä ole vaan huvittava. Mieti nyt jotain norsuja jossain joessa pillut paljaana :)
harvinaisen ällöttävä otsikko.
tää ap:n asenne. Norsuja olenkin nähnyt joessa, mutta niiden pilluista ei kyllä ole havaintoa.
vikaa siinä asenteessa on? Jos kertoo asioista niiden oikeilla nimillä niin ei siinä ole mitään väärää.
Eikä ole vaan huvittava. Mieti nyt jotain norsuja jossain joessa pillut paljaana :)
tää ap:n asenne. Norsuja olenkin nähnyt joessa, mutta niiden pilluista ei kyllä ole havaintoa.
Kuulostaa koulukiusaajalta.
vikaa siinä asenteessa on? Jos kertoo asioista niiden oikeilla nimillä niin ei siinä ole mitään väärää.
sunko mielestä miehet saa hillua alasti mut naiset ei????
Eikös se sitä paitsi ole hyvää kaikkien itsetunnolle nähdä ettei kukaan ole vaatteiden alla millän tavalla erikoinen.?
Mä en ole ikinä nähnyt ketään alasti joka näyttäis paremmalle kuin kukaan BB talossa.
läskiä tursuava löysä vartalo siis normaali? Jo on teillä ihme käsitykset normaalista. Ette ole koskaan tainneet kuulla normaalipainosta/normaalivartalosta.
Se, että läskiys on yleistä, ei tee siitä normaalia.
Ei minun ielestä siellä ole muita liikalihavia kuin Tanja, muut on sopusuhtaisia. Suvi on sopivan kokoinen.
Mieti nyt jotain norsuja jossain joessa pillut paljaana :)
Täysin samaa mieltä oon.