Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia asunnon myynnistä?

Vierailija
05.09.2011 |

Oletteko myyneet asuntoa ilman välittäjää? Välityspalkkiot ovat suuria ja tarvitsisimme rahat saadaksemme haluamamme asunnon. Muutama välittäjä on käynyt meillä ja olen seurannut alueen pyyntihintoja ja tutkinut toteutuneita hintoja. Olemme päätyneet summaan niiden perusteella. Fiilikseni on, että välittäjät määrittävät hinnan hieman alakanttiin, jos vertaan alueen neliöhintoja ja oman asuntomme kuntoa sekä taloyhtiön tilannetta. Ovatko välittäjien arviot teillä pitäneet paikkansa vai arvioivatko esim. mielellään hieman alhaisemmaksi, jotta menisi paremmin kaupaksi? Onko asiasta kokemusta?

Millaisia muita kokemuksia asunnon myynnistä itse? Markkinointi? Näytöt? Ostotarjoukset yms.? Mielelläni kuulisin, miten muilla on mennyt.

Kiitti jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko joitain muita edullisia markkinointiväyliä? Tarkoitan siis yleisiä, ei mitään suljettuja sivustoja tms.

Vierailija
2/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki hoiti paperiasiat edullisesti. Näytöt hoidin itse. En käyttänyt välittäjää arviointiin vaan hinnan laitoin itse alueen hintoja noudattaen. Ilmoituksen pistin Hesariin. kaupaksi kävivät suht. helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mun kokemukseni mukaan välittäjät tekevät tosi laiskasti töitä.

Meilläkin kävi välittäjä arvioimassa ja olin järkyttynyt kuinka alhaista hintaa hän ehdotti. Ihan olisi pilkkahinnalla pitänyt myydä mutta hän perusteli sitä sillä, että varmasti menee kaupaksi. Joo menee varmasti mutta kyllä mä myyjänä kuitenkin ottaisin sen parhaan mahdollisen hinnan asunnostani.

Saahan sitä ostajat tinkiä ja tehdä tarjouksia. Mieluummin vähän korkeampi hinta ja sitten pudotetaan kuin että jo heti alhainen hinta.