Suhde vei uskon itseeni
Voiko itselleen antaa anteeksi salasuhteen? Jos kyse oli sekä fyysisestä että henkisestä puolesta ja suhde loppui koska oma mies 'voitti'. Nyt, noin puolentoista vuoden jälkeenkin kärsin syyllisyydestä ja teen oman parisuhteen eteen 110%.
Kommentit (4)
mun mielestä jos tekee oman miehensä eteen 110% työtä niin siihen ei kuulu paskalastin kaataminen toisen niskaan.
Sun on vaan käytävä toi kaikki omassa päässäsi läp ja antaa ajan parantaa. Äläkä ole liian ankara itsellesi!
ja jatkaa eteenpäin. ihmiset tekevät virheitä. nyt olet varmasti oppinut jotain tärkeää tuosta virheestäsi. olet varmasti kärsinyt jo tarpeeksi. mene eteenpäin.
Itse pohdin samoja.Ei ollut suhdetta vain 2 hätäistä panoa saman tyypin kanssa lähes 2 vuotta sitten,kun luulin että parisuhteestani puuttuu jotain. Kadun näitä oikeasti ja tosi paljon. En nauttinut näistä kerroista.Uskottelin itselleni että tarvitsen näitä kokemuksia jostain syystä.En ole ollut uskoton ennen näitä, enkä näiden jälkeen. Ja tiedän etten koskaan enää, koska en tarvitse muita. Mutta omatunto toisinaan vaivaa. Tiedän että se on minulle oikein, mutta haluaisin kuitenkin jostain syystä "synninpäästön".
Kerro miehelles