Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero 1 v ja isoveli ekaa kertaa yhdessä yökylään - mitä sitä tekisi?

Vierailija
05.09.2011 |

Sitä on jo niin vierottunut "lapsettomasta" elämästä ettei tule mitään mieleen. Kovin kauas ei varmaan yhdeksi yöksi kannata reissata, mutta ehkä kuitenkin pois kotoa? ja yhdessä miehen kanssa siis menossa. Ideoita?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän