Saako kouluikäiselle vaippoja?
Meidän poika ei uskalla kakata koulussa. Miettittiin yhdessä, että josko vaippa auttaisi asiaan. Kakkaisi vaippaan ja sitten vessassa pistäisi nokareen pyttyyn.
Kommentit (15)
Kokeiltiin Pampersin suurimmalla koolla. Vaippa on hieman liian pieni.
ap.
varmaan hyvä haju luokassa ja kiva istua sen päällä välituntia odotellessa...
Vaippaan uskaltaa kakata jossain nurkassa katseilta piilossa.
mitä se siel koulussa pelkää ku ei uskalla kakkia, anteeks ap, mut salli mun nauraa. Tää on hyvä provo :D :D
Ei jaksa kuulemma pidätellä kakkaa koko koulupäivää.
kakka ei vain tule ulos mutta pieruja tulee. Se kuulemma on noloa.
mitä se siel koulussa pelkää ku ei uskalla kakkia, anteeks ap, mut salli mun nauraa. Tää on hyvä provo :D :D
kakka solahtaa sinne ja poika voi sen helposti siirtää pyttyyn.
On olemassa aikuisillekin vaippoja, sellaisia joita käytetään vanhainkodeissa ja kroonikoille.
Se ei kuitenkaan ratkaise alkuperäistä ongelmaa, joka on lapsen päässä vaan pahentaa sitä, sillä siitä se vasta riemu luokkakavereitten kanssa repeäisi, kun selviäisi että jollakin on vielä vaippa.
Siksi minä en usko, että kukaan voisi tällaista tosissaan kirjoittaa.
On olemassa aikuisillekin vaippoja, sellaisia joita käytetään vanhainkodeissa ja kroonikoille.
Se ei kuitenkaan ratkaise alkuperäistä ongelmaa, joka on lapsen päässä vaan pahentaa sitä, sillä siitä se vasta riemu luokkakavereitten kanssa repeäisi, kun selviäisi että jollakin on vielä vaippa.
Siksi minä en usko, että kukaan voisi tällaista tosissaan kirjoittaa.
toivottavasti et siirrä typerää asennettasi lapsillesi
Jos tämä on totta, eikä provo, kuten itsekin vahvasti uskon, niin kannattaisiko (ehkäpä) ottaa yhteyttä ammattiauttajaan. Tuo ei tod ole normaalia. Pääsette lastensuojelun piiriin niin, että heilahtaa.
Osaisikohan se sitten pestä takapuolensa siellä vessassa? Kakka kun ei aina tule sellaisena kätevästi pudotettavana pökäleenä...
ilmeisesti periytyvää. Miten ne kaverit näkisi että pojallani olisi vaippa?
Poika saa ottaa tenat pois kakattuaan ja ennen liikuntatunteja. Vaatteiden alta ei kyllä huomaa, että pojalla on tenat jalassa.
Niin apu löytyy ainakin prismasta.samassa hyllyssä missä on vauvojen vaipat niin on isompien lapsien vaippoja myös.muistaakseni niitä on 14-vuotiaaksi asti niitä kokoja.
Onhan niitä vaippoja aikuisillekin. Lääkärilta lähete kunnan hoitotarvikejakeluun niin sieltä saa ilmaiseksi.