Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syödään niissä perheissä, joissa kukaan ei osaa laittaa ruokaa?

Vierailija
17.01.2011 |

Enimmäkseen eineksiä? Take awayta? Voileipää ja jukurttia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos me einesperheenä elämme lyhyemmän elämän, so what, sittenhän elämme. Kuten aikasemmin sanoin, emme viitsi/jaksa/osaa panostaa ruokaan, eineshyllystä saa ruuan paljon vaivattomimmin, ja se ,että juu, pääsemme helpommalla kun ei tarvi lasten kanssa tapella ruuasta. Ehkä olemme teistä laiskoja, mutta ei tokikaan, kotimme on siisti, meillä on paljon harrastuksia, toimimme aktiivisesti talkootöissä, jne. jne. ruuan kanssa halutaan vain päästä helpommalla

jos kulinaristinen nautinto on eineslihapullat kun mussut ei muuta syö:) Meillä ei koskaan tapella ruuasta vaikka teemme joka päivä itse hyvää ja erikoistakin ruokaa. Lapset nauttivat ihan kuten me aikuisetkin. Sitten ihmetellään mistä niitä uusavuttomia ja nirsoja sikiää...

31

Vierailija
42/46 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän äiti ei osaa tehä hyvää leipää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään Kokkikartanon ja Vian einesruokia

Vierailija
44/46 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan perheestä ja varallisuustasosta. Jotkut saattavat vetää satamäärin Leipää ja välipaloja. Toiset kokkaa puolieineitä. Osa lamppii vähän väliä wolttii ja fodoraa nassuun. 

Duunis ollessa tulee käytettyä arkena enemmän puolieineitä. Työttömänä leipoo leivätkin itse ja puolieineet, sekä eineet jää hyllyyn.

Vierailija
45/46 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollu muutaman kerran sen verran hyvää ruokaa tarjolla, että maiskuttelin antaumuksella mitähän sisältää ja sovelsin kotona. Hyvää oli kumpikin. Sulatejuustoon tehty kanakeitto ja kalakeitto eri tyylillä mitä normaalisti olin tehnyt. 

Vierailija
46/46 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppo löytää vastaus, kun katsoo kuinka monta hyllymetriä kaupoissa on valmisruokia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä