Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ärsyttävä tapa SINULLA on, mistä miehesi valittaa?

Vierailija
04.11.2005 |

Meillä mies valittaa siitä, että MINÄ (muka) jätän keittiössä kaikki kaapinovet raolleen tai levälleen... enkä koskaan laita kunnolla kiinni.

On kuulemma ärsyttävää, kun kaikki ovet muka raollaan... en ole huomannut samaa, ainakaan samassa mittakaavassa...

mutta näin kuulemma on, ja yritän parantaa tapani =)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi autoa ja kummallakin, siis minulla ja miehelläni on kummankin auton avaimet omissa avainnipuissamme...

eli ei tartte kysellä avainten perään.

Auttasko teilläkin, jos kummallekin omat autonavaimet?

Vierailija
22/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi jätän kylppärin lattian kuivaamatta kun käyn suihkussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä jätän kakkavaipat aina hoitopöydälle enkä vie niitä heti ulos niille tarkoitettuun saaviin. Joskus saatan unohtaa maitopurkin, juuston yms. pöydälle lämpenemään. Meillä kun viimenen syöjä ne aina laittaa jääkaappiin.

Pelaan pelejä ja lapsi on saattanut herätä päiväunilta enkä oo hakenu sängystä. Pelien pelaaminen on mieheni mielestä todella turhaa.

Vierailija
24/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskutan banaania kuulema to-del-la ärsyttävästi. En siis syö banaania mieheni läsnäollessa lainkaan..kun lapsi maiskuttaa banaania niin miestä ei ärsytä lainkaan.

Vierailija
25/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi varmaan ei mulle valiteta kun pelätään että mä alan valittamaan...

Vierailija
26/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tyyliin " minä se vaan olen tällainen paska ja huono äitikin olen ja tyhmä jne."

Toinen huono puoli on asioiden märehtiminen, samojen juttujen vatvominen vuodesta toiseen.

Vierailija
27/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän purkkamöykyn yöpöydälle...

Vierailija
28/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä numerolla 30........

Vierailija
29/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikea paikka on se minkä mä oon valinnu, ei se mihin muu perhe ne haluaisi laittaa:(

Puolustukseksi on sanottava, että en kyllä sitten muille rähjää, jos tavarat on " levällään" niin, että MUA ärsyttää. Korjaan vaan hiljaa pois... tajuan kylä, etä muut ei ole niin ahdistuneita tälläisen suhteen!

Vierailija
30/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kerro jos mua vaivaa joku. (mua ei ees ylensä vaivaa mikään, ei kai kukaan jaksa koko ajan olla mikään ilopilleri) pitäs varmaan keksiä jotain vaivaamista, että olis tyytyväinen.. siitä ei paljon mee hermo kun yks tivaa että mikä sulla on vaikka ei olis mikään.

jätän perunankuoret tiskipöydälle. unohtelen asioita, jos oon vaik sanonu et teen jotain ja sit unohdan tehdä. olen aina oikeassa. asiat tehdään oikein, jos ne tehdään minun tavallani...

aika vähän tuo valittaa. kivempi olla kun ei turhasta nipoteta.

Vierailija
31/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen joissakin asioissa huolimaton tai teen omalla tavallani, vaikka kuulema on jokin tietty tapa, jolla ko asia pitäisi hoitaa

- pärähdän heti itkemään, jos mies vähänkin ärähtää, enkä voi sille mitään

Vierailija
32/32 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siivoa jälkiäni

En osaa siivota keittiötä kunnolla

tavarani lojuvat ympäriinsä

En juo maitoa,kahvia yms loppuun vaan aina jätän vähän

Olen liian huoleton tärkeiden asioiden kanssa (vakuutukset esim,)

Minua ei haittaa vaikka autoni on likainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän