Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskasta olla ihastunut varattuun mieheen

Vierailija
04.09.2011 |

Ei enää mitään muuta mahdukkaan mieleen. Itse olen naimisissa ja tämä ihastuksen kohde kihloissa. Mitään nuoria ei enää olla kumpikaan. Kuinka voi vanha nainen näin pimahtaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso miestä, älä mene hänen lähelleen, tunne häpeää, kun haaveilet toisen naisen miehestä. Sillä siitä pääset.

Vierailija
2/15 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä. Kohtalotoveri täällä,paitsi molemmat naimisissa. Jatkunut jo useamman vuoden, rohkeus ei riitä eikä moraali anna periksi että suhde muuttuisi muutamaa suukkoa syvemmäksi.

Ihanaa, kamalaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vain tulta ja leimausta, minkäs teet!

Vierailija
4/15 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän rakastui varattuna eli oli minun kanssani naimisissa toiseen naiseen. Ei päässyt siitä koskaan yli ja minä tiesin ja tunsin ja huomasin sen. 5 vuotta katsoin tilannetta, mutta mies ei vaan päässyt tunteesta eroon. Hän siis petti minua, mutta kertoi kaiken, mutta mitä iloa siitä on kun toinen kuitenkin rakasti tätä toista naista. Erohan siitä tuli ja toivottovasti mies on nyt tämän naisen kanssa yhdessä, ettei mennyt kaikki hukkaan. En ole ollut missään tekemisissä vuosiin, mutta kyllä sitä on kamala katsoa sivustakin kun toinen rypee rakkaudessa ja on koko ajan kuin muissa maailmoissa, vaarallinen tunne ja leikki.

Vierailija
5/15 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. Itsekin ihastunut/rakastunut työkaveriin, joka myöskin naimisissa. Jotain moraalinrippeitä yritän pitää mielessä, mutta toisaalta olemme ihastukseni kanssa tehneet jo liikaa, ihan liikaa. Joskus se vaan menee niin, vaikken vieritäkään vastuuta kellekään muulle kuin itselleni.

Vierailija
6/15 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina vaan vaikeammaksi menee. Pusuja ollaan vaihdettu moneen otteeseen mutta onneksi se on jäänyt siihen. Toisaalta haluaisin unohtaa koko miehen mutta toisaalta en... Olen aina ollut pettämistä vastaan mutta ihmettelen kun ei edes omatunto pahemmin kolkuttele.

AP

Vierailija
7/15 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen tekee tietoisesti, se on pahuutta.

ja aina vaan vaikeammaksi menee. Pusuja ollaan vaihdettu moneen otteeseen mutta onneksi se on jäänyt siihen. Toisaalta haluaisin unohtaa koko miehen mutta toisaalta en... Olen aina ollut pettämistä vastaan mutta ihmettelen kun ei edes omatunto pahemmin kolkuttele. AP

Vierailija
8/15 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina vaan vaikeammaksi menee. Pusuja ollaan vaihdettu moneen otteeseen mutta onneksi se on jäänyt siihen. Toisaalta haluaisin unohtaa koko miehen mutta toisaalta en... Olen aina ollut pettämistä vastaan mutta ihmettelen kun ei edes omatunto pahemmin kolkuttele. AP

Mikäs riivinrauta siellä huutelee, tule uudestaan kommentoimaan kun olet itsekin jotain rakkaudesta kokenut.

Vierailija
9/15 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisena rakkausliitossa eikä ole tullut ikinä mieleenikään toiset miehet. Pitäisin itseäni lutkana, jos nuolisin muita miehiä kuin omaani. Teot ovat aina valintoja ja tunteensa voi kätkeä, jos niin haluaa.

Vierailija
10/15 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs riivinrauta siellä huutelee, tule uudestaan kommentoimaan kun olet itsekin jotain rakkaudesta kokenut.

Tämä jälkimmäisen lainauksen paheksunta ylempää kommenttia kohtaan tulee mielestäni siitä, kun rakkaus korotetaan suurin piirtein jonkun jumalan asemaan - ja samalla laajennetaan rakkauden käsite, eli: Kun rakastan (=ihastun, tykästyn, himoitsen) niin silloin ei tarvitse tuntea syyllisyyttä vaikka satuttaisi toisia tai tekisi väärin. Eikö tämä ole aika itsekäs käsitys rakkaudesta?

Tässä koskettava video vähän erilaisesta rakkaudesta :)

Vierailija
11/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että saat jostain vielä energiaa nussiakin sen miehen kanssa, ettei jää pelkäksi pussailuksi. Voimahalit täältä ja tsemppiä!

Vierailija
12/15 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisena rakkausliitossa eikä ole tullut ikinä mieleenikään toiset miehet. Pitäisin itseäni lutkana, jos nuolisin muita miehiä kuin omaani. Teot ovat aina valintoja ja tunteensa voi kätkeä, jos niin haluaa.

Helppoahan se onkin kun itselle ei ole tullut vastaavat lutkanelkeet koskaan mieleenkään. Eikä ole niitä tunteita mitä kätkeä. Onnittelut siitä.

Minulle ei muuten ole koskaan viina tai suklaa maistunut, pitäisin itseäni moraalittomana juoppona läskinä, jos semmosia nuoleskelisin. Sitäpaitsi mä en oo koskaan tuntenu mitään kunnianhimoa tai mielenkiintoa uraa tai opiskelua kohtaan tai kaivannu kodin ulkopuolisia juttuja - ei oo tullu mieleenkään laittaa lapsia hoitoon. Jos veisin pikku pilttini tarhatätien rääkättäväksi pitäisin itseäni huonona ja epäonnistuneena äitinä. Ja mulla ei oo mitään halua lähtä miehen kans mihinkään viikonlopun viettoihin irstailemaan - jättää ny vuosikas mummolaan itkemään ikäväänsä ilman vanhempia jonku seksiloman takia! Maailma ois NIIN paljo parempi paikka jos kaikki ois niinku määääääääääää

Vierailija
13/15 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hormonihumalaa ja kiimaa. Jopa sen puolison kanssa ollut siinä vaiheessa kun on tutustuttu ja rakastuttu.

Elämä on paljolti valintoja, jopa näissä ihastusasioissa. Jos menee ehdoin tahdoin tuossa alttiissa tilassa urheilemaan ihastuksen lähelle, niin onhan se oma valinta. Kova tauti vaatii kovat lääkkeet eikä se aina ole mukavaa.

Vierailija
14/15 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies oli ihan kiva, mukava ja rikas ja sivistynyt, mutta sitten töissä tuli vastakappaleeni vastaan.

Viidettä vuotta ja tokaa lasta tässä nyt tehdään. Sitten kun se oikea löytyy, kannattaa pitää kiinni. Niitä ei montaa yhdessä elämässä tule vastaan.

Anna mennä vaan tai kadut!

Vierailija
15/15 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se on se oikea, joka nyt vaan tuli vähän monimutkaista kautta. Hyviä miehiä on vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan