Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Rakel! :) Olisi kiva kuulla tarkemmin uudesta ruokavaliosta.

Vierailija
2/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se toisessakaan vielä hoikka ole.... mutta läskimpänä nätimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinaa tunnistaa samaksi ihmiseksi. Mun mielestä on kyllä laihtuneena paljon paremman näköinen.

Vierailija
4/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hienoo toki vaikka minustakin rehevä Rakel oli paremman näkönen!

Vierailija
5/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hienoa tuollainen muodonmuutos, laihduttaminen on niin vaikeaa ettei sinunlaisesi korppikotka voi kuvitellakaan! Kyllä on viehättäva molemmissa kuvissa, uudessa vaan hehkuu sitä onnistumisen iloa:)

kannattais sunkin laittaa itsellesi jokin hyvä tavoite niin ei tarvitse noin happamaksi ja ilkeäksi jäädä!

Vierailija
6/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen minäkin sitä mieltä, että pullukkana kivan näköinen (lempeän näköinen), hoikempana jotenkin tuiman näköinen.

Vierailija
7/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten kuka tahansa tekee elämänmuutoksen ja aloittaa terveemmän elämän! Sillä voi saada vuosi(kymmeni)a lisää elinaikaa, mutta kuten näistäkin vastauksista voi päätellä, monet eivät ymmärrä mitään muuta kuin ulkonäköasioita. "Lihava Raakel oli nätimpi"

Vierailija
8/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kyllä tosi pirtsakan näköinen tuossa jutussa.

Itsekin reilusti laihduttaneena, voin kuvitella miten hyvä ihmisellä on olla kun raskas taakka (kirjaimellisesti) tipahtaa pois.

Vierailija
9/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen minäkin sitä mieltä, että pullukkana kivan näköinen (lempeän näköinen), hoikempana jotenkin tuiman näköinen.

että ihan tuima ilme kuvassa- no kyllä on varmaan ihan pilalla koko ihminen:) Kai ymmärerät itsekin kuinka lapsellinen oot?? Kuvassa voi ottaa ihan millaisia ilmeitä tahansa, ihan painosta rippumatta, eikä ne vielä kerro ihmisestä yhtään mitään:DDD

Vierailija
10/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko itse hoikkia vai lihavia?

Vierailija
11/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt Raakelia kauniina, mutta nyt etenkin täytyy sanoa että vau!

Vierailija
12/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin Raakel oli pulleana nätimpi. Ehkäpä siksi että iho sileämmän näköinen, eihän se keski-ikäisenä enää ykskaks vetäydy. Mutta terveyden kannalta loistavaa, ja se toki onkin tärkeämpää:) Ja siis, itse olen hoikka... Miten se ikinä asiaan vaikuttikaan:D

Vierailija
13/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisinpä samaan. Ehkä tästä saakin uutta uhtia omaan kuntokuuriin ja kutistumistoiveisiin.

Pikkuhiljaa olen kyllä alaspäin menossa, ehkä joku päivä hehkutan kanssa viiden vaatekoon pudotusta.

Vierailija
14/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen lihva :). En osaa sanoa, miksi tykkäsin. Kaunis hän on vieläkin ja varmasti paljon terveempi ja parempi olo, mutta ehkä mulla on vähän sellainen afrikkalainen naisihanne :) Siellä kun pyöreämpiä naisia pidetään kauniina :)

Vierailija
15/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen olotilaansa.

Vierailija
16/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniimpina. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta siis :) Mutta eikös tämä ole ihan mielipideasia? Miksi täällä teilataan ihmisten mielipiteitä?

oletteko itse hoikkia vai lihavia?

Vierailija
17/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin?

Vierailija
18/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi terveysaspekti, nättihän Rakel on pulleampanakin. Toivottavasti on saanut vanhimman tyttärensäkin mukaan kuntoilemaan ja laihtumaan. :)

Vierailija
19/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin on näissä mitoissa kahden vuoden päästä :(

Vierailija
20/30 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin on näissä mitoissa kahden vuoden päästä :(

ihminen enää tulla:D sulla taitaa mennä todella huonosti. Itse laihduttaneena, kyllä kilot pysyvät poissa jos kyseessä on ihan oikeasti kokonaisvaltainen elämänmuutos. MInusta on hyvin viehättävä molemmissa kuvissa. jos on paljon ylikiloja, se vaan on todella epäterveellistä, esim., elimistön ikä on paljon vanhempi kuin biologinen. siinä on kyseessä paljon isommat asiat kuin onko nätimpi vai ei. Eiköhän tuo rakel tuosta vaan jatka sädehtimistään ja entisestään parane:)