Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän täällä on ihmisten älykkyysosamäärä

Vierailija
04.09.2011 |

Aika kamalaa ajatella, että näin idioottimaisilla äideillä on lapsia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsääntösesti ei jaksa edes vastata, lähinnä vaan ukon kanssa ihmetellään ääneen...

Vierailija
2/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että kaikki ovat ihan omia itsejään täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palstalla tosiaan riittää aika vähä-älyisiä mammoja.

Vierailija
4/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tässä on taas joku av-mamma alla todistelemassa, miten ei se äo mitään mittaa ja tärkeintä on esim. sosiaalinen älykkyys, mitä on eniten kotiäideillä, lähihoitajilla ja siivoojilla:D.

Vierailija
5/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että kaikki ovat ihan omia itsejään täällä?

Vierailija
6/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kirjoittelevat hikisesti peruskoulun selvittäneet, mustavalkoisen ajatusmaailmaan omaavat henkilöt, joiden ÄO on lähempänä 50 kuin 100. ;)

Mikähän täällä on ihmisten älykkyysosamäärä?

Vierailija
7/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kirjoittelevat hikisesti peruskoulun selvittäneet, mustavalkoisen ajatusmaailmaan omaavat henkilöt, joiden ÄO on lähempänä 50 kuin 100. ;)

Mikähän täällä on ihmisten älykkyysosamäärä?

Ja kun vastaukset ovat tyyliä:

"Kermaperseet ei vittu voi itte lapsiaan hoitaa. Hyi vittu."

"Itteppähän olet lapses kasvattanu. Oisit vähän miettiny ennenku niitä pitää ruveta maailmaan puskemaa."

"Mitäs menit naimisiin tollasen äijän kans. Mä en menis ikinä. Etkö ees sen vertaa viittiny tutustua ennenkun piti naimisiin mennä."

Ja muita klassisia idiotismeja. Toisaalta ihailtavaa, että jotkut eivät edes yritä olla fiksuja, kun eivät sitä ole :)

Vierailija
8/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON VARMAAN PIRUN YLPEE OLO JA TIETTY SE ISO ÄO.

Vierailija
9/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sureta nämä alhaisella äö-määrällä varustetut vanhemmat vaan niiden lapset. Monesti nämä vanhemmat myös juopottelevat.

Vierailija
10/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään tuntemani aikuinen ihminen ei ajattele noin mustavalkoisesti yhtään mistään. Tosin kuljenkin keskimääräistä älykkäämpien ja sivistyneiden ihmisten parissa.

Vierailija
11/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sureta nämä alhaisella äö-määrällä varustetut vanhemmat vaan niiden lapset. Monesti nämä vanhemmat myös juopottelevat.

Ei muuta kuin kännäystä.

Vierailija
12/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuntuu kuin sillä kommentoijalla olis ÄO sama kuin hevosen persereijällä....

Vierailija
13/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisi olevan, ei sitten mitään tajua mistään asiasta.

Vierailija
14/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei se estä mua terrorisoimasta ympäristöäni.

Vierailija
15/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ajattelevat eri tavalla kuin minä ovat todellakin tyhmiä. Siinä olette aivan oikeassa.

Vierailija
16/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kielellinen lahjakkuus erittäin korkea.

Kummastelen kovasti tämäntyyppisiä ketjuja, joissa lähes kaikki vastaajat ovat täysit erehtyneet tämän palstan luonteesta. Minä en ainakaan kirjoittele tänne lainkaan tosissani, vaan tämä on tällaista kieli poskella-ajankäyttöä.

Pitää olla aika tampio jos ei ymmärrä pöljempiä avauksia huumoriksi. Tosissaanhan me varmaan kysellään "Mikä on paras obduktioliesi?" tai "Mille päivämäärälle jouluaatto tänä vuonna osuu?"...

Vierailija
17/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...fiksua ja monelta kantilta asioita katsovaa, myötätuntoistakin väkeä.

Varmasti on myös todellisia pösilöitä jotka oikeasti tuntevat omahyväistä riemua päästessään nimettömänä haukkumaan erilaisia, mutta luulen ettei niitä ole edes niin paljon kuin miltä näyttää.

Vierailija
18/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kielellinen lahjakkuus erittäin korkea. Kummastelen kovasti tämäntyyppisiä ketjuja, joissa lähes kaikki vastaajat ovat täysit erehtyneet tämän palstan luonteesta. Minä en ainakaan kirjoittele tänne lainkaan tosissani, vaan tämä on tällaista kieli poskella-ajankäyttöä. Pitää olla aika tampio jos ei ymmärrä pöljempiä avauksia huumoriksi. Tosissaanhan me varmaan kysellään "Mikä on paras obduktioliesi?" tai "Mille päivämäärälle jouluaatto tänä vuonna osuu?"...

valehtelit senkin aloitukestasi päätellen.