Saako vuokranantaja tehdä näin?
Vuokranantaja sanoi irti vuokrasopimuksen ottaakseen omaan käyttöön huoneiston.Kuitenkin miehelleni vuokraemäntä oli sanonut että saat jäädä tähän yksin asumaan,jos minä muutan pois? Eikös tuo ole lain vastaista??!
Kommentit (6)
niin miksi haluatte maksaa hänelle vuokraa? Muuttaisin pois ihan vapaaehtoisesti tuossa tilanteessa.
Meillä on jo uusi asunto tiedossa,allekirjoitusta vaille valmis.Kyse onkin siitä että,kun meille tuli miehen kanssa riita,niin sanoi miehelleni että hän voi jäädä siihen asumaan,kunhan minä muutan uuteen asuntoomme yksin.Vähän sairasta ja mielestäni laitonta.
mies ja vuokraemäntä ovat aikuisia ihmisiä, he saavat järjestää asiansa niin kuin haluavat. Enkä ymmärrä, mitä sinun ja miehesi riidat vuokraemännälle kuuluvat.
sillä perusteella, että ottaa asunnon omaan tai perheensä käyttöön. Minäkin olen tehnyt niiin, ja sitten tämä lähiomainen ei muutanutkaan
asuntoon. (Ketutti hankkia uusi vuokralainen, mutta se onkin eri stoori.)
Se, mitä vuokranantaja on sanonut miehellesi, ei kuulu tähän touhuun eikä sitä voi todistaa mitenkään.
En ole väleissä tämän naisen kanssa,ja erään riidan päätteeksi,sanoi miehelleni,ettei HÄNEN tarvitse muuttaa.Kyllä suuttaa.