Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin laihdutustavoitteeksi 300g viikossa

Vierailija
04.09.2011 |

Lokakuun viimeisenä viikonloppuna on ystävän häät, ja haluan pudottaa 2,5 kiloa hitaasti siihen mennessä, että mahdun juhlapukuuni kunnolla.

Ei kai mikään mahdoton tavoite. Ajattelin yrittää nyt sitä karppausta sitten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten onnistuu, itsestä kiinni.

Vierailija
2/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina mukava kuulla sinnikkäistä ihmisistä ja varsinkin laihtumisen onnistumisesta. Tai vaikka raitistumisesta. Ne ovat nykyajan tuhkimotarinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, onko tällainen parin kesäkilon pudotus nyt osoitus kovin sinnikkäästä ihmisestä. Itse ihailen suunnattomasti niitä, jotka pudottavat kymmeniä kiloja. Se on minusta aivan mieletöntä. Todella ihailtavaa. Suorastaan käsittämätöntä. Kerran luin naisesta, joka oli pudottanut 70 kiloa (!!!) ja näytti tyrmäävän hyvältä.

Vierailija
4/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 106,4kg ja tuntuu tosi vaikealta päästä edes alle 105:n, joka on seuraava etappi. Kesällä paino kävi korkeimmillaan 112:ssa ja päätin päästä ensin alle 110:n.

En jaksa enää yrittää laihduttaa, olen epäonnistunut niin monta kertaa. Yritän vain syödä hiukan vähemmän. Odotan aikaa ravitsemusterapeutille ja mietin jo jopa laihdutusleikkausta. Olen ihan luovuttanut jo, en näe ikinä sitä päivää, että olisin normaalissa painossa. Rupeaa oikeasti itkettämään, kun kirjoitankaan tätä. Kuoklen näihin kiloihin enkä siltikään kykene mihinkään.

Vierailija
5/5 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä idea, että haet apua ravitsemusterapeutilta. Kovasti tsemppiä sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän