Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit! Jos lapseltanne kysyttäisiin, mitä vanhempanne tekevät työkseen, mitä he vastaisivat?

Vierailija
26.08.2011 |

Oma 4-vuotiaani sanoisi, että isä on toimistossa Espoossa ja äiti hoitaa pankkiasioita ja kirjoittaa kirjaa. Kirjan kirjoittaminen on totta ja kyllähän minä pankkiasioitakin hoidan... tosin joskus vastaus voisi olla, että äiti komentaa... 1-vuotiaamme ei vielä osaisi vastata.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa piirtää kuva äidista ja isästä työssään (äiti oli kotona tuohon saakka, meni sitten töihin). Kerroin kotona, että "kun sä äiti et tee töitä niin mä piirsin sut kuorimassa perunoita". :D Mulla on vieläkin trauma siitä kun äiti suuttui kovasti enkä tajunnut miksi...

Vierailija
2/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äiti kirjoittaa riitelykirjaa ja isä pelaa netissä rahapelejä. Eli minä tein väitöskirjaa ja mies on yrittäjä, jonka työ (laskujen maksaminen, tarjousten laatiminen, kilpailutus jne.) vaikutti rahapeleiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti hoitaa meitä (lapsia), vaikkakin ei (jostain syystä?) miellä sitä työksi. Siis tavallaan meillä isä "käy" töissä ja äiti on kotona.

Vierailija
4/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olen suomentaja)

Iskä varmaan tekis töitä keskutassa tietokoneella (on ohjelmistofirmassa konsulttina/arkkitehtina)

Vierailija
5/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti hoitaa kotia ja minua (tarkoitti itseään) ja isi ottaa rosvoja kiinni valkoisella pakettiautolla (mies on poliisi)

Vierailija
6/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se nyt sit kertoo meistä??

Vierailija
7/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isästään isän ammatin, mitä tekee työkseen.

Koululainen kyllä ymmärsi sen, että olen hoitovapaalla vakituisesta työpaikastani ja osasi kertoa ammattini koulussa.

Vierailija
8/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi autossa että mihin kaikki vastaantulevat autot menee. Oli neljän ruuhka ja vastasin että varmaan useimmat ovat tulossa töistä kotiin. Siihen tyttö tokaisi että "Ei ainakaan naiset kun ei ne voi olla missään töissä vaan miehet! Tai voi ne jossain sellaisessa työssä olla missä kasvatetaan jotain."

Olen siis ollut koko hänen ikänsä kotona paitsi nyt viime aikoina koulussa (jota hän ei selvästikään myöskään miellä työksi).

Vierailija
9/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollessani vanhempainvapaalla joku kysyi isommalta lapseltani, mitä vanhemmat tekevät työkseen. Vastasi että "isä käyttää isoja koneita, äiti tekee ruokaa".

Vierailija
10/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äiti mieltää omien lastensa kanssa olemisen TYÖKSI! Toivottavasti kukaan kotihoidettu lapsi ei joudu niin ajattelemaan.

äiti hoitaa meitä (lapsia), vaikkakin ei (jostain syystä?) miellä sitä työksi. Siis tavallaan meillä isä "käy" töissä ja äiti on kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan