Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ripsienpidennyksistä?

Vierailija
04.09.2011 |

Plussat ja miinukset? Haitat ja hyödyt? Kellään kokemuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina huolitellun näköinen (edes siis silmistä!), silmät edes näkyy päästä, heh, ei tarvii iekata, säästyy aikaa...en vaan oikeesti keksi mitään negatiivista.

Vierailija
2/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa:

-näyttää ensimmäisen viikon tosi kauniille silmät

-nopeuttaa aamuja

- tuo näyttävyyttä lookkiin

miinukset:

-itsellä kutisi silmissä

-ei tunnu luonnollisille silmissä

-näyttää rumalle jo parin viikon jälkeen kun ripsiä alkaa tippuman

-kalliit

-vaikea pestä silmämeikkejä

-ei saa hangata jos silmiä kutittaa tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon ollut tosi tyytyväinen. Omat ripseni ovat myös lähes mustat, niin pidennykset ei näytä huonolta, vaikka osa olisi jo lähtenyt irti. Minusta ne ei tunnu silmissä miltään, ei kutia tai häiritse mitenkään. Huolto n. 4 viikon välein on tarpeen, jos niitä haluaa pitää pidempään. Varsinkin kesällä oli ihanat, en leikannut käytännössä lainkaan.

Vierailija
4/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat upeat mutta alkoivat lähteä pois muutaman pvän kuluttua...:( Kosmetologi sanoi korjaillessaan (ei auttanut nekin lähti nopeasti pois) että minulla sen malliset omat ripset ettei niihin saa pidennyksiä pysymään. Harmitti mutta tulipahan kokeiltua. Omat ripseni ovat ihan suorat.

Vierailija
5/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi miinuksena se, että oikeasti pitäisi löytää aika ja raha huollattaa ripset vähintään kolmen, mieluiten kahden, viikon välein. Päädyin nyppimään pois, koska aika ei riitä moiseen. Ehkä ensi kesänä voisin taas harkita.

Vierailija
7/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kallista

Vierailija
8/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin tyytyväinen! Nopeuttaa aamuja ja on aina viimeistellyn näköinen. Huollossa olen käynyt kuuden viikon välein. Omat ripseni ovat tikkusuorat ja pitkät,hyvin ovat silti pysyneen. Jos ripsiä sattuu rapsahtamaan irti ennen huoltoa,olen vaan puuttuvan kohdan meikannut ripsarilla. Halvemmaksikin tämä tulee,kuin joka kk ottaa ripsipermis. Taivutin ei auta,ja olen todella alakuloisen näköinen ilman kaartuvia ripsiä.

Vierailija
9/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat upeat mutta alkoivat lähteä pois muutaman pvän kuluttua...:( Kosmetologi sanoi korjaillessaan (ei auttanut nekin lähti nopeasti pois) että minulla sen malliset omat ripset ettei niihin saa pidennyksiä pysymään. Harmitti mutta tulipahan kokeiltua. Omat ripseni ovat ihan suorat.

Kyllä pidennykset pysyy suorissakin ripsissä,silloin laitetaan J-kaarevuutta mika on suorempi kuin C-kaarevuus.

Minä olen tehnyt pidennyksiä jo yli puolitoistavuotta ja aina olen asiakkaille luvannut pysyvyys takuun.Kukaan asiakas ei ole joutunut tätä takuuta käyttämään koskaan urani aikana.Vakkarit käyvät huollossa n.4vk-5vk välein.

t. ripsettampere@gmail.com

Vierailija
10/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidennykset pysyy suorissakin ripsissä,silloin laitetaan J-kaarevuutta mika on suorempi kuin C-kaarevuus.

Minä olen tehnyt pidennyksiä jo yli puolitoistavuotta ja aina olen asiakkaille luvannut pysyvyys takuun.Kukaan asiakas ei ole joutunut tätä takuuta käyttämään koskaan urani aikana.Vakkarit käyvät huollossa n.4vk-5vk välein.

t. ripsettampere@gmail.com

Vierailija
11/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon välein piti huoltaa ja silloinkin viimeinen viikko silmissä oli aikamoista risukkoa... eli kalliiksi tulee kyllä. Nätithän ne on ja nopeuttaa aamuja kyllä.

Toisen huollon jälkeen ripsiteknikko käski pitää taukoa koska omat ripseni olivat niin kuluneet etteivät enää jaksa kannatella uusia pidennyksiä. Nyt sitten kasvattelen niitä pois. Viimeisestä laitosta sain aika ikävän silmätulehduksen, sekin tuntuu olevan aika tavallista. Se oli kyllä niin ällöttävää etten tiedä uskallanko enää mennä.

Vierailija
12/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon välein piti huoltaa ja silloinkin viimeinen viikko silmissä oli aikamoista risukkoa... eli kalliiksi tulee kyllä. Nätithän ne on ja nopeuttaa aamuja kyllä. Toisen huollon jälkeen ripsiteknikko käski pitää taukoa koska omat ripseni olivat niin kuluneet etteivät enää jaksa kannatella uusia pidennyksiä. Nyt sitten kasvattelen niitä pois. Viimeisestä laitosta sain aika ikävän silmätulehduksen, sekin tuntuu olevan aika tavallista. Se oli kyllä niin ällöttävää etten tiedä uskallanko enää mennä.

Taukoa?Hyvä että tekijäsi on ollut rehellinen ripsiesi kunnosta mutta oikein laitettuna omat ripset ei oikeasti vahingoitu.

En ole kertaakaan urani aikana törmännyt siihen että asiakkaan ripset muuttuisi hauraammaksi tai tulisi muita ongelmia pidennysten aikana. Monelle asiakkaalle käy niin että ennen ensimmäisten pidennysten laittoa ovat rasittaneet omia ripsiä taivuttimilla ja liian rankalla puhdistuksella. Kun sitten asiakkaalle laitetaan pidennykset niin huomataan 2-3 huollon yhteydessä että oma ripsi on päässyt kasvamaan jopa 2mm pidemmäksi kun asiakkaan on rankat toimenpiteet pitänyt lopettaa (ei mekaanista taivuttelua,rankkaa puhdistusta yms).

t. se aikasempi ripsiteknikko ja kosmetologi

Vierailija
13/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah,nyt tuli viljeltyä liian paljon rankkaa :D

Toivottavasti pointti kuitenkin selvisi.

Vierailija
14/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea sitä kuuleekin kun tarpeeksi vanhaksi elää... En silti epäile eikö ko. nimike olisi käytössä!

Vierailija
15/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiteknikon nimikkeen saa kun käy koulutuksen :D Myös monella kynsitekijällä on nimikkeensä kynsiteknikko :)

t.se teknikko :)

Vierailija
16/18 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätit ovat kyllä. kesällä otin ja kerran olen huoltanut. Plussat samoja, kuin edellisillä. Miinuksena silmien kirvely suihkussa. Ilmeisesti ripsiin jää aina vettä ja se menee silmiin ja kirvelee. (tai sitten liimaa irtoaa ja se kirvelee?? ) Todella inhottavaa. En taida ottaa enää kolmatta kertaa.

Vierailija
17/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut 2 kertaa....eka kerta oli 5v sitten ja muutaman kk:n käytön jälkeen omat ripset varisi nysiksi. Nyt kokeilin taas, koska ajattelin että tekijä on ammattitaitoinen...jne.jne.  Kuukauden jälkeen taas omani katkesi nysiksi. Läksy on opittu. Ripseni eivät kestä mekaanistarasitusta...eikä sitä liimaa, oli tekijä vaikka kuinka super-pro!  Täytyy satsata muihin asioihin.....  Lisäksi uusi trendi on meikkaaminen ei niin mascara pitoisesti. Se myös nuorentaa....ei ole nin sovjet-trash....

Vierailija
18/18 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Hyvin usein se oma hento ripsi murenee, katkeaa....joko liiman tai rasituksen ansiosta. En ole koskaan kuullut että pidennystupsut auttaisivat omaa ripseä kasvamaan ja voimistumaan.