Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun kiltti mies huitas mua tänään housuilla naamaan.

Vierailija
03.09.2011 |

Oli kyllä itekin ihan järkyttynyt tilanteesta.

Mä kyllä huitasin eka sitä ( en niin kovaa, enkä kasvoihin sentään) Siis heitti housut mua vasten ja sit löin sitä niillä ja sekös otti sitten kunnon otteen niistä ja huitas ihan kunnolla. Osu sitten kasvoihin ja vielä semmonen kiristysnyöri.

Ei siitä mitään jälkeä jäänyt.

IKINÄ ei ole tehnyt tuommosta ja on oikeasti varmaan maailman kiltein mies.

Tiedän että on stressiä työstä ja opiskelusta ja rahoista ja perheestä yms.. mut silti.

Tuntuu hämmentävältä. Lupas kyllä mennä juttelemaan johonkin stressistään ja säikähti aika paljon.

Lapsikin oli siinä lähietäisyydellä.

Alkoi lopuksi itkemään ja mentiin lohduttamaan. Tilanne oli hetkessä ohi.

Koskaan en ole miestäni pelännyt tai kuvitellutkaan et olis mitenkään väkivaltainen.

Tuntu vaan et mureni kyllä luottamus ja kaikki nyt ihan ja eroakin mietin.

Kaikki mennyt niin hyvin, muutama vuos oltu yhessä. Toki joitain riitoja ollut ja minä se oon enemmänkintässä suhteessa miestä töninyt sun muuta ja mies ei ole koskaan fyysisesti minulle mitään tehnyt.

On kyllä ollut semonen mietinnän paikka tänään ja raja vedettiin siihen, että jos jotain vastaavaa vielä tapahtuu, niin sitten on parempi lähtee eri teille.

Mitään tämmösiä merkkejä ei vaan ole ollut, ollaan oikein onnellisiä oltu, ostamassa omaa taloa ja suunniteltu lisää lapsia, naimisiinmenoa yms..

ja nyt sitten tänään kävi ihan tosissaan mielessä, et otan lapsen ja lähen.

Väkivalta on ihan ehdoton ei.

Mitä te ootte mieltä tilanteesta?

Uskotteko että mieheni tekee vielä jotain "vakavempaa"?

Kiitti, piti päästä johonkin tää ahdistus sylkäsemään.

On niin pettynyt ja paha mieli. :(

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ihan selvästi kertoo että MIES oli se joka heitti ensin häntä ja sen jälkeen oli heittänyt miestään takaisin.

Huhhhuh, mikä ihme kiihkoilija tänne on eksynyt.

Mies teki nyt tässä tapauksessa väärin, ei nainen.

Tsemppiä, ap! Hienoa että miehesi on menossa keskustelemaan ja hakemaan apua stressinsä käsittelyyn.

Vierailija
22/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaikutat todella tasapainoiselta ap. Todella. Minkäs ikäisiä te olittekaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ota vaan suosiolla syyt niskoille!!!

Vierailija
24/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisan näköistä, kun juttelee itselleen.

Vierailija
25/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat ihkut kappalejaot =)))))

Vierailija
26/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen teidät sieluni silmin. Mies on kiltti tossukka ja ap on hiukan väkivaltaan menevä aina suuttuessaan:

"Toki joitain riitoja ollut ja minä se oon enemmänkintässä suhteessa miestä töninyt sun muuta ja mies ei ole koskaan fyysisesti minulle mitään tehnyt."

Eli nyt kolmen vuoden jälkeen, jolloin mies on ollut huitaisujen ja tönimisen kohde aina riitelyiden yhteydessä, niin hän huitaisi ap:tä housuilla, niin ap on valmis ottamaan lapsen kainaloon ja eroamaan..????

Saanko ap kysyä, että minkä ihmeen takia sinä kuvittelet olevasi oikeutettu tönimään ja huitomaan miestäsi? Ja vielä lapsen nähden? Sääli lasta, mutta hyvä että mies puolustautui ja näytti, ettei isänkään kaikkea täydy kestää.

Aika katsoa peiliin ap!!!

Siis miten ihmeessä sä saat naisesta syyllisen? En vaan ymmärrä.. Kaikkea sitä kuuleekin. Kyllähän tuo nyt oli väärin tehty sen miehen osalta. Järkyttävää miten jotkut näkee asiat vain, miten ne haluaa nähdä - eikä niin miten ne oikeasti ovat. Kuulostaa kyllä et joku yks ja sama sekopää vastailee täällä. Älä välitä ap. Viimenen asia, mitä sun pitäis tehä,olis syyttää ittees. Vaikkahan räksyttäsit kuinka ja nalkuttaisit, niin lyödä ei saa. IKINÄ.

Vierailija
27/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jatkaa.

Vierailija
28/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta sontaa kyllä suollatte täällä,huhhuh.Mut täähän onkin av, niin ei voi paljoo vaatia.Väkivalta on aina väkivaltaa.Oli se sitten nyrkillä lyömistä tai housuilla.

Vierailija
29/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärvähti jo alkumetreillä.

Se on tältä päivältä varmaan jo unohdettu. Katsotaan jos huomenissa nostelisin.

Se toinen ap

Vierailija
30/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta kun ap ei ole vain tehnyt edellä mainittuja, vaan myöntää itsekin tönineensä ja huitoneensa miestään. Mites nyt ap puolustaudut?

Ps Ja olit edelleen tunnistettavissa viestistä, vaikka kappalejaot olivatkin hävinneet. =) good job girl!

Vierailija
31/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:=)

Vierailija
32/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on satunnainen kerta ja et koe miestäsi uhkaavana tai pelkää häntä.Kannattaa kuitenkin sopia selvät rajat.(esim. täydellinen nollatoleranssi minkäänlaisen väkivallan osalta tai tulee ero.)Yhden kerran voi mielestäni antaa anteeksi ja laittaa ihan sen piikkiin, että ihmisiähän täällä kaikki ollaan ja kellä tahansa voi joskus palaa pinna. Varsinkin kun suht lievästä teosta oli kysymys. Luottamusta vain rakentamaan uudelleen ja työstämistä ristiriitojen ratkomisessa.Hirveän huolestunut en kuitenkaan ole kertomasi perusteella, vaikka toki asiaa en vähättelekään.

-asian parissa työskentelevä

Vierailija
33/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se saa tuosta??

Vierailija
34/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuitenkin, ei saa lyödä tai huitoa ketään ei, mutta aika outoa ajatella että nyt on kaikki luottamus mennyt ja ero on pakko ottaa, koska väkivaltaan suhtautuu itse ehdottoman kielteisesti, mutta sitten kuitenkin sanoo olleensa itse se joka aiemmin tönii riitojen yhteydessä. Tönii sun muuta, eli varmaan siis vähän vaan läpsii tai repii vaatteista tai huitoo käsillä tai huutaa naamassa kiinni tai heittelee tavaroita... :)

Menkää hoitoon molemmat yhdessä!

Vierailija
35/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa.

Vierailija
36/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä me meuhkata, vaan tirskutaan.

Vierailija
37/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua? Sinä suunnittelet lähtöä ja siinä samassa lapsen ottamista mukaan? Ja sinä olit se, joka ensin meni huitasemaan!! Huh Huh sanon minä. Kyllä kenellä tahansa napsahtaa päässä jos joku toinen tulee huitoon nokan eteen riidellessä. Mene vain itseesi, senkin väkivaltainen narttu!!

AP:n tuossa pitäisi mennä jollekin puhumaan, mitä viddua??

Vierailija
38/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sunkin pitäisi miettiä vähän. Etenkin jos sinä olet se joka väkivaltaa yleensä käyttää.

Vierailija
39/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelen sitä, että ap suhtautuu väkivaltaan ehdottoman kielteisesti, kun kyse on miehen tekemästä väkivallasta, mutta kertoo sitten iloisesti, että itse on harrastanut tönimistä sun muuta samantapaista...

Kyllähän teillä on nyt oltava samankaltaiset säännöt. Töniminen on aivan yhtä kiellettyä kuin housuilla kasvoihin lyöminen. Kaikki huitomiset, joilla on tarkoitus satuttaa, on väkivaltaa. Teidän pitää yhdessä luoda samat rajat MOLEMMILLE eikä vain niin, että mies menee hoitoon ja mies miettii, että ei tee enää ikinä noin. Teillä on ollut tähänkin asti väkivaltainen suhde sinun taholtasi, ja nyt sitten kun mies sortuu samaan, onkin kyse suhteen lopusta, erosta ja lapsen viemisestä. Kaksinaismoralismia parhaimmillaan.

Pelisäännöt koskevat molempia ja kyllä vaan molemmat olette terapian tarpeessa. Ei auta, että se mies hillitsee itsensä, kun sinä voit töniä ja huitoa ja hosua joka riidassa.

Noin muuten mies teki kyllä väärin ja on hienoa, että on valmis terapiaan. Mene sinäkin!

Vierailija
40/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama tarve mennä hakemaan ammattiapua teillä molemmilla. Ei naisenkaan väkivaltaisuus ole hyväksyttävää.