Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kiltti mies huitas mua tänään housuilla naamaan.

Vierailija
03.09.2011 |

Oli kyllä itekin ihan järkyttynyt tilanteesta.

Mä kyllä huitasin eka sitä ( en niin kovaa, enkä kasvoihin sentään) Siis heitti housut mua vasten ja sit löin sitä niillä ja sekös otti sitten kunnon otteen niistä ja huitas ihan kunnolla. Osu sitten kasvoihin ja vielä semmonen kiristysnyöri.

Ei siitä mitään jälkeä jäänyt.

IKINÄ ei ole tehnyt tuommosta ja on oikeasti varmaan maailman kiltein mies.

Tiedän että on stressiä työstä ja opiskelusta ja rahoista ja perheestä yms.. mut silti.

Tuntuu hämmentävältä. Lupas kyllä mennä juttelemaan johonkin stressistään ja säikähti aika paljon.

Lapsikin oli siinä lähietäisyydellä.

Alkoi lopuksi itkemään ja mentiin lohduttamaan. Tilanne oli hetkessä ohi.

Koskaan en ole miestäni pelännyt tai kuvitellutkaan et olis mitenkään väkivaltainen.

Tuntu vaan et mureni kyllä luottamus ja kaikki nyt ihan ja eroakin mietin.

Kaikki mennyt niin hyvin, muutama vuos oltu yhessä. Toki joitain riitoja ollut ja minä se oon enemmänkintässä suhteessa miestä töninyt sun muuta ja mies ei ole koskaan fyysisesti minulle mitään tehnyt.

On kyllä ollut semonen mietinnän paikka tänään ja raja vedettiin siihen, että jos jotain vastaavaa vielä tapahtuu, niin sitten on parempi lähtee eri teille.

Mitään tämmösiä merkkejä ei vaan ole ollut, ollaan oikein onnellisiä oltu, ostamassa omaa taloa ja suunniteltu lisää lapsia, naimisiinmenoa yms..

ja nyt sitten tänään kävi ihan tosissaan mielessä, et otan lapsen ja lähen.

Väkivalta on ihan ehdoton ei.

Mitä te ootte mieltä tilanteesta?

Uskotteko että mieheni tekee vielä jotain "vakavempaa"?

Kiitti, piti päästä johonkin tää ahdistus sylkäsemään.

On niin pettynyt ja paha mieli. :(

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua? Sinä suunnittelet lähtöä ja siinä samassa lapsen ottamista mukaan? Ja sinä olit se, joka ensin meni huitasemaan!! Huh Huh sanon minä. Kyllä kenellä tahansa napsahtaa päässä jos joku toinen tulee huitoon nokan eteen riidellessä. Mene vain itseesi, senkin väkivaltainen narttu!!

Vierailija
2/40 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehesi täytyisi kai ottaa lapsi ja sanoa, että väkivallalle ehdoton ei. Kai tämä provosta menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten hae ap äkkiä apua tuohon väkivaltaisuuteesi. Ei tuo kovin tervettä ole. Muista, että erotilanteessa et välttämättä saa lasta väkivaltaisuutesi takia. Mieti nyt, haluatko olla viikonloppuäiti vain.

Vierailija
4/40 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoin vähän aikaa ja heitin takasin.

MIES oi se joka löi niillä ensin minua,

mutta löi vielä uudelleen ja paljon kovempaa kun olin itse antanut takaisin samalla mitalla.

Et lueppa vaikka viesti uudestaan ennekun tulet haukkumaan!

Vierailija
5/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
6/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisussa vikaa?

Vierailija
7/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta löi vielä uudelleen ja paljon kovempaa kun olin itse antanut takaisin samalla mitalla.

Vierailija
8/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopeta se miehesi töniminen yms.

Vierailija
9/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä kyllä huitasin eka sitä ( en niin kovaa, enkä kasvoihin sentään) Siis heitti housut mua vasten ja sit löin sitä niillä ja sekös otti sitten kunnon otteen niistä ja huitas ihan kunnolla. Osu sitten kasvoihin ja vielä semmonen kiristysnyöri. "

Ja huitas housuilla.. se ei ole lyömistä eikä väkivaltaa.. se, että ne osui naamaan, oli vahinko.

Vierailija
10/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä huitasin eka sitä ( en niin kovaa, enkä kasvoihin sentään)

Vierailija
11/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa kuulostaa joltain typerältä nahistelulta, jossa molempien on syytä katsoa peiliin ja lopettaa hölmöily jo lapsenkin takia.

Mitään eroja edes mieti.

Vierailija
12/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huitaistako saa, jos ei osu kasvoihin? Ja jos on nainen?

Jos sinä huitaisit housuilla ensin, on selvää, että miehen pitää huitaista vielä kovemmin. Sillä tavallahan pienet lapset riitelevät. Tottakai miehen olisi pitänyt olla aikuinen ja jättää asia siihen, mutta on vaikeaa olla aina se aikuinen, jos toinen huitoo housuilla. Suututtaahan se, tietysti.

Kehottaisin tekemään pientä itsetutkiskelua. Olitko varma, että sinun huitaisemasi housut eivät olisi vahingossa voineet osua miestä naamaan? Mikä tekee miehen teosta niin pahan ja sinun teosta ihan oikeutetun? Sinä aloitit. Yleensä aloittaja määrittelee riidan tason. Niin kuin tuli todistettua.

Vierailija
13/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis heitti housut mua vasten ja sit löin sitä niillä ja sekös otti sitten kunnon otteen niistä ja huitas ihan kunnolla. Osu sitten kasvoihin ja vielä semmonen kiristysnyöri."

Mutta siis joo, en usko että tarvitsee kovin huolissaan olla, se kertoo jo paljon että miehesi katui ja tajusi tehneensä väärin.

Tottakai saat antaa takaisin jos mies alkaa sua jollain heittelemään! Mutta sit ei kyllä olis asiaa enää miehen jatkaa, et kyllä se mies nyt saa mennä itteensä.

Vierailija
14/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki joitain riitoja ollut ja minä se oon enemmänkintässä suhteessa miestä töninyt sun muuta ja mies ei ole koskaan fyysisesti minulle mitään tehnyt."

Vierailija
15/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärvähti jo alkumetreillä.

Vierailija
16/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tilanne korjataan.

Vierailija
17/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tosiaan nopeasti vaan kuvaten tapahtuman, niin siksi ehkä vähän epäselvä toi mun eka viesti.

Elikkäs, tultiin tytön kanssa kaupoilta kotiin ja tuli miehen kanssa sanahrkkaa.

Mies otti ostamani tuulipuvunhousut käteen ja paiskas ne mun päälle.

Otin housut ja heitin ne takasin miehelle -----> jonka jälkeen kääri housut käden ympärille ja paiskaa niillä täysiä mua kasvoihin.

Että meniköhän nyt paremmin jakeluun?

En minä kyllä tästä syitä niskoilleni ota.

Vierailija
18/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös ihkuja noi ylimääräiset kappalejaot lauseiden välillä.

Vierailija
19/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tä nyt kuule enää mee läpi, ellet rupea itse kirjoittamaan puolustuksia ja vastaväitteitä itsellesi. Mutta eihän se enää ole onnistunut provo. Oikea provoilija vaikenee ja katsoo vain päältä. Hitsi miten hieno taiteenlaji sekin, huoh.

Vierailija
20/40 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen teidät sieluni silmin. Mies on kiltti tossukka ja ap on hiukan väkivaltaan menevä aina suuttuessaan:

"Toki joitain riitoja ollut ja minä se oon enemmänkintässä suhteessa miestä töninyt sun muuta ja mies ei ole koskaan fyysisesti minulle mitään tehnyt."

Eli nyt kolmen vuoden jälkeen, jolloin mies on ollut huitaisujen ja tönimisen kohde aina riitelyiden yhteydessä, niin hän huitaisi ap:tä housuilla, niin ap on valmis ottamaan lapsen kainaloon ja eroamaan..????

Saanko ap kysyä, että minkä ihmeen takia sinä kuvittelet olevasi oikeutettu tönimään ja huitomaan miestäsi? Ja vielä lapsen nähden? Sääli lasta, mutta hyvä että mies puolustautui ja näytti, ettei isänkään kaikkea täydy kestää.

Aika katsoa peiliin ap!!!