Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon eläkkeesi

Vierailija
03.09.2011 |

on tällä hetkellä? Mulla 119 euroa. Kyllä huolestuttaa, ikää 26.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei noita otteita jostain syystä tuu ja ei näy netistäkään... Hämärä mielikuva sanois, et olis jotain 400e/ kk kasassa. Ikää on 38.

Lisäksi olen aika kyyninen sen suhteen, että miten meidän ikäluokka tulee noita eläkkeitä saamaan. Yritän tehdä tilanteen, että selviän ilman yhteiskunnan tukia, kun jään eläkkeelle. Haaveissa on, että ainakin vielä 5 vuotta pystyisin tekemään töitä. Mitä pidempään niin sitä parempi, mut nyt ei olis vielä oikein varaa jäädä eläkkeelle.

Vierailija
22/25 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei noita otteita jostain syystä tuu ja ei näy netistäkään... Hämärä mielikuva sanois, et olis jotain 400e/ kk kasassa. Ikää on 38.

Jos olet julkisen sektorin töissä, niitä ei näy missään. Tai sai ne jostain kysyttyä. Jatkossa, muutaman vuoden kuluessa, noista pitäisi tulla infot kotiinkin saakka.

Tiedotteita tilanteesta tulee vuosittain, mutta ei tietoa eläkkeen suuruudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noustee n 100 e/työvuosi nykyisellä palkalla. jos saisin valmistuttua maisteriksi (gradua vaille valmis) niin siitäkin ropisisi joitakin euroja/kk lisää eläkettä.

lisäksi firma oma maksanut ja maksaa edelleen eläkettä. Tosin en yhtään tiedä paljonko siitä sitten joskus saan kuukaudessa käteen.

Ihan kivasti siis kertynyt, tosin mistä sitä tietää pääseekö koskaan nauttimaan. Ainakin firman maksama eläke jää sitten perinnöksi jälkipolville.

Vierailija
24/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää 19 vuotta :)

Vierailija
25/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjia palkkoja jotkut tienaa, jos on jo 40 v tuommoisia 1500 e eläkkeitä. Eläkettähän kertyy yleensä noin 1,5 prosenttia, joten jos olis ollut 18 vuotta keräämässä vaikka eläkettä, niin palkan olis pitänyt olla keskiverrosti joku 5500 euroa kuussa! Jos ei nyt kuitenkaan ole ihan vielä 24-vuotiaana tuommoista palkkaa, niin nykyään pitää olla aika hurja palkka.

Oma eläkkeeni kertyy ehkä jotain 45 e vuodessa ja olen keskivertonaista hivenen isompituloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi