Missä välissä mies sitten ehtii pettää?
Viittaan tuohon toiseen ketjuun, missä keskustellaan aiheesta.
Siinä ketjussa tuli jos kenenkin kohdalla ilmi, kuinka mies jäi sittenkin kiinni pettämisestä/toisesta naisesta, vaikka vaimo ei koskaan olisi sitä uskonut. Nämä miehet (ainakin osa) eivät käyneet oikeastaan koskaan missään, vain töissä ja sitten kotiin. Missä hiton välissä sitten mies on saanut toisen anisen hankittua ja vaimoaan petettyä? Hassulta kuulostaa, jos vain työpaikalla harrastavat seksiä, vessassa? Miten se on edes mahdollista ilman,e ttä kukaan työkavereista epäilee mitään?
Kertokaa petetyt!
Kommentit (43)
Exäni ainakin lähti viettämään esim ystävänsä varpajaisia,synttäreitä tms ja oikeasti ei ollut edes paikalla.
ei me koskaan voida tietää mihin aikaan se toinen oikeasti on siellä töissä.
Ja mitä vapaampi työ sitä paremmat mahdollisuudet. Tai sitten joku harrastus / illanvietto poikien kanssa voikin olla intohimoisia hetkiä rakastetun seurassa.
Mahdollisuuksia kyllä löytyy.
Missä välissä se mies kerkeää pettämään, kun tulee suoraan töistä kotiin.
Miehelläni ei edes ole naisia työkavereina, enkä usko että miesten kesken mitään tekisi :P
ja se pantavakin löytyi näppärästi myös työpaikalta.
yleensä kysyn ihan suoraan että haluaako panna ja jos haluaa niin vessaan panemaan. Noin joka kolmas kerta onnistuu.
T: Pettäjä mies
mies vaikka valehtelee työnantajalle menevänsä lääkäriin vaikka meneekin painamaan
voi sanoa, että menee töihin seitsemäksi, vaikka oikeasti menee kahdeksaksi, tai sanoa työn loppuvan kuudelta, vaikka se loppuikin viideltä.
tekee kotona töitä eikä käy yksin oikein missään (paitsi tyyliin 2 kertaa vuodessa)?
mutta voi nekin kutsua jonkun luokseen pantavaksi
mä oon miesvaltaisella alalla ja kyllä täytyy sanoa että nuo pikkulasten isät on kaiken halukkaimpia. ei kaikki, tietenkään, mutta moni on ehdotellut ja yritellyt jos jonkinlaista. yleensä sellaiset nimenomaan joilla kotona pieniä lapsia (ihan vauvaikäisiä ja siitä muutama vuosi) - niinkai se menee että juuri niihin aikohin on vaimo kaiken "kuivimmillaan", keskittynyt vauvaan ja taaperoon, väsynyt. Itsekin olin juuri sellainen kun lapset oli pikkuisia. Parisuhde heittänyt häränpyllyä vauvan syntymän jälkeen ja yhtäkkiä sellainen tunne että koko elämä tais nyt mennä, haikailua nuoruuden perään.
rupesi viemään kovasti aikaa.
Uskon, että ainakin lähimmät työtoverit tiesivät, mutta en ole viitsinyt kysyä. Mitäpä sillä tiedolla enää tekee.
Mutta loppujen lopuksi laskeskelin myöhemmin, että tapaamiset olivat silti aikaisen lyhyitä, esim. koskaan ei ollut yötä poissa.
Silti päätti jättää perheensä tämä suhteen perusteella.
tekee kotona töitä eikä käy yksin oikein missään (paitsi tyyliin 2 kertaa vuodessa)?
sinäkin sitten kotona aina kun mies on? Mistä tiedät hänen olevan kotona koko ajan? Tai ettei kutsu ketään luokseen?
12, vangit on eri asia mutta voi nekin kutsua jonkun luokseen pantavaksi
viitata siihen, että mieheni ei käy juuri missään, niin se ei kyllä ole mun syytä. Mä välillä yritän patistaa sitä käymään jossain ilman mua, mutta kun se ei oikein halua.
En usko, että vois mun huomaamatta kutsua ketään kotiin pantavaksi, koska tehdään molemmat kotona töitä.
sinäkin sitten kotona aina kun mies on? Mistä tiedät hänen olevan kotona koko ajan? Tai ettei kutsu ketään luokseen?
mies vie aamulla lapset päivähoitoon, on töissä 7,5h ja hakee lapset päiväkodista. Iltaisin tekee töitä (oma yritys, eri kuin palkkatyö) tai kotitöitä tai viettää aikaa perheensä kanssa. Työpaikan bileisiin on osallistunut velvollisuudesta yhden kerran. Eipä mene mun ymmärrykseen missä välissä pettäisi (ja ennen kaikkea hankkisi sen toisen suhteen) :) Onko mieheni siis vanki (viitaten aiempiin viesteihin)?
ettei se noin vaan onnistu ks. työpaikalla. Pitää olla todistus lääkärissä käynnistä.
mies vaikka valehtelee työnantajalle menevänsä lääkäriin vaikka meneekin painamaan
Voi voi, tietäisivätpä minkälaista taidetta taiteilijaherra tekeekään kotonaan kun rouva lähtee virka-ajaksi töihin ...
Tosin pistäkää ne ensin poikkasemaan piuhat niin ei siunaannu elatusmaksuja ja kattokaa et on kortsuja tarpeeks etteivät tuo tauteja.
Ja ennenkaikkea, nauttikaa itsekin vapauksista samaan tapaan ;)
Työpaikan bileissä ja työkaverit tiesi.