Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä välissä mies sitten ehtii pettää?

Vierailija
03.09.2011 |

Viittaan tuohon toiseen ketjuun, missä keskustellaan aiheesta.

Siinä ketjussa tuli jos kenenkin kohdalla ilmi, kuinka mies jäi sittenkin kiinni pettämisestä/toisesta naisesta, vaikka vaimo ei koskaan olisi sitä uskonut. Nämä miehet (ainakin osa) eivät käyneet oikeastaan koskaan missään, vain töissä ja sitten kotiin. Missä hiton välissä sitten mies on saanut toisen anisen hankittua ja vaimoaan petettyä? Hassulta kuulostaa, jos vain työpaikalla harrastavat seksiä, vessassa? Miten se on edes mahdollista ilman,e ttä kukaan työkavereista epäilee mitään?

Kertokaa petetyt!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kotona töitä eikä käy yksin oikein missään (paitsi tyyliin 2 kertaa vuodessa)?

sinäkin sitten kotona aina kun mies on? Mistä tiedät hänen olevan kotona koko ajan? Tai ettei kutsu ketään luokseen?

Voi voi, tietäisivätpä minkälaista taidetta taiteilijaherra tekeekään kotonaan kun rouva lähtee virka-ajaksi töihin ...

aiemmin kirjoitin, että tosiaan tehdään molemmat miehen kanssa töitä kotona (meillä on yritys), joten se siitä. Ja mies ei kyllä ole taiteilija.

Vierailija
22/43 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkällä lounastauolla meillä. Usein päädymme sänkyyn, vaik toki joskus ihan vaan jutellaan ja syödäänkin. Sattuu muuten olemaan pienten lasten isä tämäkin....

Niin ja joskus hän on "kokouksessa" illalla, tai tulee sieltä kokouksesta mun luokse ennen kuin menee kotiinsa. Sama joskus harrastusten kanssa.

Kyllä etsivät keinot löytää, joten kenenkään on turha tuudittautua siihen uskoon että työssä käyvä ei ehtisi pettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että uskollisiakin miehiä on olemassa..sääli..

Vierailija
24/43 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että uskollisiakin miehiä on olemassa..sääli..

mutta monille on paljastunut, ettei se oma mies ollutkaan sellainen vaikka niin on luullut.

Vierailija
25/43 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mies oli rakennusyrityksen pomo ja toinen myi työkseen vakuutuksia. Kummankin kanssa vietin sekä päiviä, että öitä, olin viikon lomalla jne...

Vierailija
26/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies moisen uutisen minulle kertoisi.

Kun ei oikeasri käy yksin missään, vanhemmillaan vain ja ei tulis mieleenkään epäillä muuta.

Ja töissä on tasan tarkkaan yksi nainen, eläkeikää lähestyvä palkanlaskija, joten hartaasti toivon ettei mieheni moisesta mitään saisi irti ja toisekseen, kyllä mä saisin sen tietää, veri on vettä sakeampaa ;)

Meillä on yhteinen hyvä kaveriporukka, vietetään aikaa yhdessä hyvässä seurassa, eikä kumpikaan käy missään työpaikan typerissä juhlissa, risteilyillä, polttareissa, varpajaisissa tms.

Mä olen vakaasti edelleen siinä uskossa, että mieheni on minulle tähän asti ollut uskollinen, ei ole mitään syytä luulla muuta ja ei ole syytä miehellänikään. Koska kaikki naiset eivät petä (itse olen siitä todisteena) niin en voi mitenkään kuvitella, että kaikki miehet pettäisivät.

Vierailija
27/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, me ollaan miehen kanssa samassa työpaikassa, samoissa tehtävissä. Olisi aika riskialtista touhua.

Mies ei oikeastaan koskaan liiku minnekään, korkeintaan kauppaan ja tiedän tasan tarkkaan, kuinka kauan aikaa siihen menee.

Ei käy poikien kanssa illanvietoissa, ehkä kerran kesässä käy kaverinsa kanssa kalastelemassa ja menevät anopin mökille yöksi (anoppi asuu tuossa saaressa noin 9kk vuodesta). Eli saisin tietää hyvinkinnopeasti, jos olisi ollut jossakin muualla.

Vaikka minä olisin pois kotoa, mies ei siltikään voisi pettää sillä välin lasten takia (on siis silloin heidän kanssaan). Kyllä meidän 5v. olisi heti kertomassa, jos täällä olisi ollut joku. Plus, että heidän ollessaan hereillä, seksistä ei tietenkään tule mitään.

Eli minä en ainakaan keksi mitään mahdollista väliä, missä mies voisi pettää saati sitten minä, koska olemme käytännössä 24/7 toistemme seurassa =D

Vierailija
28/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minä olisin pois kotoa, mies ei siltikään voisi pettää sillä välin lasten takia (on siis silloin heidän kanssaan). Kyllä meidän 5v. olisi heti kertomassa, jos täällä olisi ollut joku. Plus, että heidän ollessaan hereillä, seksistä ei tietenkään tule mitään.

silloin kun nainen oli poissa ja lapset nukkumassa.

Järkytyin kun kuulin. Millainen nainen menee miehen kotiin naimaan, kun lapset nukkuu???

Vierailija
29/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujouluissa, firman "viininmaistajaisissa" yms. Ja raukat vielä luulivat, että kukaan ei ollut työpaikalla huomannut mitään.. Työpaikalla kuitenkin varmaan 70% porukasta 40-60v naisia, ihan varmasti näkivät koko homman. Ja sitten tekstiviestiseksiä aina kun se oli mahdollista. Että terkkuja vaan Sanna, mä tosiaan tiedän miten teillä toi homma toimi. Soittaisinkohan sille teidän yhteiselle pomolle, hm...

Vierailija
30/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta kävi nyt selkeästi ilmi, missä ja milloin, mutta minkälainen nainen suostuu perheellisen miehen pikapanoksi, ja sitten mies häipyy tullakseen tunniksi tai puoleksi taas joku päivä? Ihmettelen.

hyväksyä tälläinen ihminen osaksi lasteni elämää.

Aina sanotaan, ettei se ole sen kolmannen osapuolen syytä. Ei tietenkään, mieshän sen päätöksen ja valinnan on tehnyt. Mutta mielestäni tälläinen nainen on kuitenkin osasyyllinen tilanteeseen, onhan hän osallistunut toimintaan ja suunnitelmiin, jonka tuloksena perhe on rikkoutunut ja lapset kärsineet.

Lisäksi tälläisen ihmisen arvomaailma ja moraali ovat vähintäänkin arveluttavat ja minua suoraan sanoen ällöttää se, että nyt ko. henkilö haluaa "leikkiä kotia" lasteni kanssa.

En ole kaunistellut tilannetta lapsille, vaan kertonut ihan suoraan että kyseinen nainen ei ole äidin mielestä kiva eikä rehellinen ihminen. Mutta leikkikööt nyt sitten äitipuolta, ei se riemu kauaa kestä...

Vierailija
31/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen mutta miksi pitää pettää? mulla ainakin yhdessä miehessä on ihan tarpeeksi hommaa,vielä tähän nyt toista. Luulisin miehille olevan vielä vaikeampaa pitää kahta naista tyytyväisinä, yhdenkin tyytyväisenä pitämisessä on suuri työ!

Vierailija
32/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatunnilla ja muuttenkkin työaikana, aina voi keksiä tekosyyn. Kauppareissulla, parturireissulla ja ihan koska vaan kun poistuu kotoa. Naapurin Ellun luona kun käy vaihtamassa lampun tai jopa omassa kodissa. Ajallisesti siihen ei tarvitse pitkää aikaa.

Vierailija
33/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä paremminkin pikkujoulujen jälkeen jossain jatkoilla, mutta en oikein ymmärrä, että homma voisi jatkua kovin pitkään ilman, että mies jäisi kiinni. Siis eikö tosiaan mitään epäilyksiä herää vaimolla, jos mies on jatkuvast "ylitöissä" tms.?

Vierailija
34/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellinen mutta miksi pitää pettää? mulla ainakin yhdessä miehessä on ihan tarpeeksi hommaa,vielä tähän nyt toista. Luulisin miehille olevan vielä vaikeampaa pitää kahta naista tyytyväisinä, yhdenkin tyytyväisenä pitämisessä on suuri työ!

Vierailija
35/43 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee työpaikan risteilylle.

Mies menee pitkälle iltakävelylle.

Mies menee työmatkalle mutta menee sitä ennen tai sen jälkeen yöksi naisen luokse.

Mies on ylitöissä.

Mies paiskii hommat töissä niin nopeasti kuin pystyy ja lähtee aikaisemmin iltapäivällä töistä, jotta ehtisi toisen naisen luokse.

Vaimo lähtee lyhyelle matkalle, sillä aikaa mies vie toisen naisen kotiinsa.

Mies hommailee työkaverin kanssa työpaikalla.

Mies menee "lätkämatsiin" tai "auttamaan kaveria mökin remppaamisessa"

Mies käy oluella työkaverin kanssa.

Mies käy työhön liittyvällä illallisella.

Mies viipyy rapujuhlissa myöhään.

jne. jne.

Vierailija
36/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottelee esim. vapaapäivän ottamista kertomatta kotona siitä mitään - mutta itse en oikein keksi uskottavia keinoja miten onnistuisin katoamaan yhteisiin hetkiin ilman epäluulojen heräämistä joten ei ole onnistunut haaveiden todeksi muuttaminen. vielä.

Vierailija
37/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina konstit löytyy. Itsellä tosiaan näin:

- työpaikalla

- "kauppa"reissulla

- autossa parkkipaikalla

- aamulla "koiraa ulkoiluttaessa"

- baarissa "yhdellä viinilasillisella"

- jne jne jne.

Taitava mies ei tosiaan jää kiinni, ikinä.

Vierailija
38/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokatauolla,ja ennen kuin poika piti hakea kitaratunnilta,lähti töistä vähän aikaisemmin...

Vierailija
39/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kun on aina lapset niillä reissulla mukana. Kyllä minäkin uskon, että joku ehtisi pettää jossain lenkkeilyreissullaan, mutta sitä en keksi, mistä sitä pettämisseuraa ehtisi edes etsimään itselleen. Itse työssäkäyvänä perheellisenä äitinä, jonka lapsilla on paljon harrastuksia, ei toden totta olisi aikaa pettää ketään. Sitä on myös niin kiireinen, että enpä edes jaksaisi. Hyvä kun aikaa ja voimia löytyy oman miehen kanssa olemiseen, vielä tässä nyt muita seuroja etsimään, huh.

Vierailija
40/43 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysi sen uuden työpaikalta. Minulle se näkyi vain työpäivän venymisenä.

Luulen, että kaikki työkaverit tiesivät. Miehen paras kaverikin tiesi. Mutta minulle kukaan ei tullut sanomaan mitään. Paras kaveri on sanonut minulle jälkeenpäin, että hän ei ole sadisti, eikä halunnut satuttaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä