Missä välissä mies sitten ehtii pettää?
Viittaan tuohon toiseen ketjuun, missä keskustellaan aiheesta.
Siinä ketjussa tuli jos kenenkin kohdalla ilmi, kuinka mies jäi sittenkin kiinni pettämisestä/toisesta naisesta, vaikka vaimo ei koskaan olisi sitä uskonut. Nämä miehet (ainakin osa) eivät käyneet oikeastaan koskaan missään, vain töissä ja sitten kotiin. Missä hiton välissä sitten mies on saanut toisen anisen hankittua ja vaimoaan petettyä? Hassulta kuulostaa, jos vain työpaikalla harrastavat seksiä, vessassa? Miten se on edes mahdollista ilman,e ttä kukaan työkavereista epäilee mitään?
Kertokaa petetyt!
Kommentit (43)
Ketjusta kävi nyt selkeästi ilmi, missä ja milloin, mutta minkälainen nainen suostuu perheellisen miehen pikapanoksi, ja sitten mies häipyy tullakseen tunniksi tai puoleksi taas joku päivä? Ihmettelen.
hyväksyä tälläinen ihminen osaksi lasteni elämää.
Aina sanotaan, ettei se ole sen kolmannen osapuolen syytä. Ei tietenkään, mieshän sen päätöksen ja valinnan on tehnyt. Mutta mielestäni tälläinen nainen on kuitenkin osasyyllinen tilanteeseen, onhan hän osallistunut toimintaan ja suunnitelmiin, jonka tuloksena perhe on rikkoutunut ja lapset kärsineet.
Lisäksi tälläisen ihmisen arvomaailma ja moraali ovat vähintäänkin arveluttavat ja minua suoraan sanoen ällöttää se, että nyt ko. henkilö haluaa "leikkiä kotia" lasteni kanssa.
Aina sanotaan, ettei se ole sen kolmannen osapuolen syytä. Ei tietenkään, mieshän sen päätöksen ja valinnan on tehnyt. Mutta mielestäni tälläinen nainen on kuitenkin osasyyllinen tilanteeseen, onhan hän osallistunut toimintaan ja suunnitelmiin, jonka tuloksena perhe on rikkoutunut ja lapset kärsineet.
Lisäksi tälläisen ihmisen arvomaailma ja moraali ovat vähintäänkin arveluttavat
Naulan kantaan sanottu. Ei tosiaan sen toisen naisen pääsyy, mutta tämä ihminen kuitenkin oli osallisena perheen rikkoutumiselle, enkä minä ainakaan sellaista ihmistä voi pitää täysin syyttömänä vain siksi, että oli itse vapaa.
Ketjusta kävi nyt selkeästi ilmi, missä ja milloin, mutta minkälainen nainen suostuu perheellisen miehen pikapanoksi, ja sitten mies häipyy tullakseen tunniksi tai puoleksi taas joku päivä? Ihmettelen.