Millainen on sinun tämän päivän "ei niin kaunis elämä"-hetkesi?
Mulla niitä on monia:
mies oli niin krapulassa, että ei pystynyt järjestämään syntymäpäiväjuhlia. Sain kunnon raivarit. Juhlissa eräs vieras haki kaapista viinaa. Ja sitä rataa...
Kommentit (100)
myös äitiään, niin mukavaksi ja samanhenkiseksi ja käteväksi käsistään jne.
Tätä ajattelin, kun vierailin vanhempieni luona tänään, että olisipa saanut kivan blogimerkinnän.
"Tänään taas käväisin isovanhemmilla. Kiva tavata aina mielenterveyssairasta äitiäni ja alkoholisti-isääni. Onneksi äiti on päässyt psyk.sairaalasta juuri kotiin ja isäkään ei ihan ympäripäissään ollut. Niin kivasti sisustettu kotikin ja vaatteetkin saa vaihtaa, kun siellä käy, koska sisällä tupakointi jättää niihin niin vahvan ominaistuoksun. Onpa mukavaa, kun on niin kiva mummola meidän lapsilla:)"
huomasin kuinka iso takapuoli minulla on.
oikeasti antaa 10 kk vauvalleni päivällistä tänään. Lisäksi ukko lähti dokaamaan ja mä lihon salmiakin kanssa sohvalla rumana ja ällöttävänä. Kävin kaupassa ilman meikkiä, sitä en tee KOSKAAN normaalisti. Että sellaista kivaa.
ei ruusuilla tanssitaisi, eipä ei. Mutta elämä siellä olisi luultavasti enemmän uskottavamman olista kuin tuon kuuluisan KPE-blogistin vaaleanpunainen hattara-elämä. Ehkä ihmiset kuitenkin mieluimmin lukevat harlekiini-tyyppisestä haavemaailmasta kuin raadollisesta reality-arjesta?
Ja sitten nää hattara-blogistit jatkuvaan todistelevat että heidän elämänsä on juuri sellaista mitä annetaan ymmärtää joten ei ihmekään että tuonkin blogistin asioita vähän väliä ruoditaan tällä palstalla.
Ei päästä siis eroon kateudestamme KPE:n hattaraelämäää kohtaan mutta voidaan viihdyttää toisiamme anonyymein PPE-kertomuksin;-)
nyt sillä on kännykkä kiinni ja odottelen, että mitähän seuraavaks ja kuinkakohan pitkä aika taas menee, ennen kuin näen sen seuraavan kerran.
millasia miehiä teillä on??????? Miten teijän itsekunnioitus kestää tollasen käyttäytymisen mieheltä?
ja sain migreenin, jota ei lääkekään kunnolla poistanut. Lisäksi mies laittoi taaperon nukkumaan siinä 18.30, eli ei mitään järkee, joten tuossa se lapsi nyt taapertaa ja tyhjää keittiön kaappeja. Ja mulla on rytmihäiriöitä.
Kuopuksen nenä alkoi vuotaa eilen illalla ja tänään on sitä pyyhitty koko ajan. Isommalla on jalka kipeä. Itse sain päänsärkykohtauksen, kurkkukin on kipeä, ja makoilin sohvalla, kun mies yritti selvitä lasten kanssa. Voimat oli ihan poissa, kun aamulla olin yrittänyt tuota pyykkihuoltoa tehdä ja väsätä ruokaa perheelle.
Nyt on tiskit pöydillä ja karmea sotku, ripustettavia pyykkejä korissa ja vanhat viikkaamatta ja koneessa satsi odottamassa kuivausrumpua.
9- vuotias tyttären poika ollut meillä hoidossa ja kaikkea kivaa touhuttu. Mies sanoi autossa mennessä ,ei olisi huomannut mitään jos en olisi kertonut. Nimittäin minä en ole ilman ripsaria ja värivoidetta oikeastaan koskaan! En meikkaa kuin hillitysti mutta se antaa itsevarmuutta.
sairastui mahatautiin ja humpsautti aamupalapöydässä komeat ripulit, jotka tietenkin valuivat suoraan tuolille ja matolle.. Kun sain pojan puhtaaksi ja aloitin pyykkäyksen, olikin poika ehtinyt jo pesemään tiskiharjalla vessanpöntön. Ihana viikonloppu, pyykkikone pyörii tauotta. Ja pieni kipeänä :(
nuorimmaisen tulo vei itsetuntoni lihoin 30 kiloa raskauaikana ja nyt pidän itseäni oksettavana läskinä, synnytyksestä pari kuukautta. mies rakastaa ja kunnioittaa mua ja pitää kauniina ja seksikkäänä kiloista riippumatta, mutta koen hänen ansaitsevan jotain kauniimpaa...eli on todella paha olla itseni kanssa :/
koska poika ei suostunut nukahtamaan. Olo on NIIN masentunut ja ahdistunut enkä edes jaksa ajatella juttelevani miehen kanssa tunteistani.
suutuin leikki-ikäiselle niin kovasti että huusin minkä kurkusta lähti ja ilmoitn pistäväni sen päiväkotiin koska en kestä sitä enää kotona. :/
Ei siinä mitään mutta en todellakaan tiennyt että oli varattu ja jäi avokilleen kiinni.Siinä sitä on mulla ollut miettimistä.No lähdin sitten katsomaan aikuista poikaani joka asuu jo omassa kämpässään.Tuollainen alkava huumeongelma ja rahat tietty oli sillä taas loppu,työtönkin vielä.Vein sitten ruokaa että ei tarvi nälisään kärvistellä.Aurinko paistoi ja oli ihan kiva ajella ...elämä hymyilee =)
AI ELÄMÄ HYMYILEE?!?!?!??? Pojallasi alkava huumeongelma?!?!?!?
Olen mietiskellyt miksi vuorokauden ensimmäisinä tunteina, en pystynyt vain sivusta seuraamaan, kun vieras nainen halaili ja lääppi miestäni baaritiskillä, eikä mies saanut tai viitsinyt ravistella sitä naista irti. Miksi en hempukan palatessa vain jatkanut katselemista, vaan lähdin tiukkaamaan, että miksi nainen halailee minun miestäni, eikä omaansa? No kyseisellä ihmisellä voi olla vielä enemmän ihmettelemistä kun miettii, miksi vastasi minulle silmät ympyrkäisinä, että onks toi sun mies? Anteeksi sitten...
ja teen siitä aloituksen av:lle. Vähän ennen sitä uhmaikäinen lapsi karjui sängyssä, ettei halua nukkua ja tarrasi tukastani kiinni. Tukkakaan ei ole mitenkään kaunis tänään. Niin, ja ruoaksi syötiin makaronia ja jauhelihaa.
siihen. Kun lähdin viemään häntä sisälle, niin astui maalilaatikkoon ja kun kannoin hänet pesulle niin hän yritti maalisilla käsillään kahmia kaiteista kiinni.
Että sellainen päivä meillä.
Blogissa asia vaan kerrotaan näin: Kaipasin muutosta talomme väriin ja meillä olikin varastossa maalit, joten päätimme maalata talon lauantaina. Maalasimme taloamme yhdessä aviomieheni kanssa ihanassa auringonpaisteessa. Lapset kirmasivat iloisina ympärillä ja halusivat auttaa. Pienet kädet tekivät omaa taidetta. Perheen kanssa puuhailu on ihan parasta.
Ei se miten asiat on vaan se miten ne esittää.
että pihakivetys sai myös uuden ilmeen (kaatuneesta maalilootasta) ja nurtsi myös.
uusiksi, äitini tekee kuolemaa... tulin hetkeksi hengähtämään saattohoidosta ;(((
Itki, huusi ja karjui niin kauheasti että jouduttiin lähtemään pois 30min jälkeen (olisi kestänyt tunnin) koska häiritsimme koko ryhmää kohtuuttomasti. Koko alkuosakin oli täynnä itkua ja kitinää.
Suutuin lapselle niin paljon etten suostunut puhumaan hänen kanssaan tuntiin. Sitten kun puhuin niin ripitin hänet niin maan mahtavasti. Oma reagointi meni överiksi enkä ole siitä ylpeä.
uusiksi, äitini tekee kuolemaa... tulin hetkeksi hengähtämään saattohoidosta ;(((
jaksuja sinulle...koin vastaavan vuosi sitten, isä lähi ja ikävä jäi.
" P..k.a pieni elämä" nimiseen visuaalisesti upeaan blogiin;-) loistava ketju, kiitos Mammat.
ps. lopettakaa se viinalla läträily;-)