Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tunnustaa odottavansa koulun/hoidon alkamista ?

Vierailija
08.08.2011 |

Minä odotana! Kuuden viikon lomailu 4 ja 7 -vuotiaiden kanssa riittää! 24/ 7 riittää, muutaman kerran sain ollan yksin alennusmyynneissä.

Vähän hävettää, mutta kaipaan oa arkirutiineja.

Lapset mekastavat ja tappelevat vaikka kuinka yritän sovitella ja kasvattaa. Ovatkohan jo hekin väsähtäneet sisaruksina jatkuvaan yhdessäoloon ? Tehtiin parin viikon reissu perheenä, nyt on taas kavereitakin.

Ei auta tv:n katselun minimointikaan, sadepäivinä ovat saaneet katsoa aamuisin puoli tuntia lastenohjelmia, välillä mennyt useampi päivä ettei ole katsottu mitään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt palaa arkirutiinit taas, eikä eletä kuin pellossa.

Vierailija
2/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Tulkaa nyt jo joku pelastamaan! Mä en kestä tätä kesälomaa (lasten, se tarkennettakoon) enää sekuntiakaan. Siunaaman rauhaa ei ole, kun koko ajan paitsi omat, myös naapureiden kakarat huutaa ja juoksee ja sättää täällä. Saanks mä tehdä sitä ja saanks mä ottaa tota ja mennäänks me kohta sinne ja tuu auttaa tässä ja koska on ruoka ja onks taas tota, yäk en syä.

Kaiken kukkuraksi me luulimme, että tämä avovankeus loppuis elokuun 10. päivä, mutta katin kontit, siitä on lusittavaa vielä viikko. Eikä täältä pääse karkuun samalla lailla kuin suomalaisista vankiloista, ehei, tänne on jämähdetty loppuiäksi.

Voi sitä auvoa, kun ne koulut lopulta alkavat. Voi sitä vahingoniloa ja silkkaa riemua, kun saa mennä herättämään lapsia ja katsella kuinka kerrankin he joutuvat heräämään, eikä aina niin, että lapset kukkuvat, kun itse joutuu nousemaan varhain.

Ylipäänsä: pieni loma on paikallaan, mutta kahden kuukauden lorvailu ei tee kellekään hyvää. Aikataulutettu, säännöllinen elämä, pliis, tule jo!

*

Itse asiassa jopa viidesluokkalaisemme, joka kernaasti näkisi kaikki koulut tulessa, sanoi yhtenä päivänä, että on ihan kiva mennä pitkästä aikaa kouluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, niin pirusti.

Vierailija
4/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin melkein koko loma mökillä, ja jo kuuden hengen perheen ruokailusta huolehtiminen monta kertaa päivässä on aika rankkaa....ihanaa, että lapset pääsee kouluun ja päiväkotiin syömään välillä :-)

Samaten itse pääsen töissä valmiiseen lounaspöytään. Ja saan tehdä töitäni rauhassa, ilman että ihan koko ajan joku keskeyttää tarvitessaan apua milloin mihinkin.

Lomailu on mukavaa, mutta kiva päästä töihin lepäämään!

Vierailija
5/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 6- ja 7-vuotiaat. Nuorempi kyselee joka päivä, koska pääsee eskariin. Mä haluun aikataulut elämään ja aikuista seuraa.

Kersat körmyyttävät toisiaan tai ovat koko ajan menossa kavereiden kanssa. Ja ravaavat vähän väliä kyselemässä ja kantelemassa.

Vierailija
6/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluusti ollut vielä vähintään kuukauden lasten kanssa kotona ilman aamuheräämisiä, läksyjen kuulusteluja, harrastuksiin viemisiä jne.

Vierailija
7/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun koulut alkaa:) Kuukausi kesälomaa riittäisi, sen jälkeen alkaa olla sisaruksilla jatkuvaa nahinaa ja kähinää, kun ei ole mahdollista eikä resursseja (taloudellisia, enkä edes jaksa) olla koko ajan järjestämässä jotakin ohjelmaa.

Ja kun koulut alkaa niin minulla on iltavuorojen aikaan muutama tunti aamupäivisin ihan omaa aikaa, jippii!!!