Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on sinun tämän päivän "ei niin kaunis elämä"-hetkesi?

Vierailija
03.09.2011 |

Mulla niitä on monia:

mies oli niin krapulassa, että ei pystynyt järjestämään syntymäpäiväjuhlia. Sain kunnon raivarit. Juhlissa eräs vieras haki kaapista viinaa. Ja sitä rataa...

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärski syntymäpäiväkakkuun ja meni sen jälkeen oksentamaan vessaan.

Vierailija
2/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen lapsivieras perui surkeilla tekosyillä, paikalle tulleet aikuiset (mukaanlukien sukulaiset ym. läheiset) tulivat ilman lahjaa. KAIKKI. Olen opettanut 5-vuotiaalle että ei tarvitse aina tuoda mitään, ajatus on tärkein jne. mutta nyt olin niin järkyttynyt että meinasin päästää itkut lapsen puolesta. Poika olikin tosi allapäin lopun iltaa eikä välittänyt jutella kenenkään kanssa juurikaan. Kaiken huipuksi YHDELLÄ vieraalla oli juhlavammat vaatteet, muut olivat rikkinäisissä farkuissa ja mainospaidoissaan. Tarjoilusta napisivat, booli ei olisi kelvannut. Ja meillä sentään tehtiin pöydän antimista 90% itse, perkele...

Illan pelasti kaverini, joka tuli yllätyskäynnille 3-vuotiaansa kanssa. Poika sai leikkiseuraa ja synttäreistä tulikin "tosi kivat", kun riehuivat yhdessä ja katsoivat leffaa :).

Surullista tuo, että kaikki lapsivieraat peruivat tulonsa. Voisipa minun lapseni olla sinun lapsesi kaveri, niin emme varmasti turhaan peruisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut itse asiassa harvinaisen kiva päivä, mutta jos oikein kaivelemaan ruvetaan, niin onhan täällä sisällä ja myös ulkona ihan karsea siivo... Vessat on pesemättä, tavarat on hujan hajan, pyykkivuori odottaa lajittelua, varastot on täynnä tavaraa, jota en ole saanut vietyä kaatopaikalle, pölyä on joka paikassa...

Vierailija
4/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen lapsivieras perui surkeilla tekosyillä, paikalle tulleet aikuiset (mukaanlukien sukulaiset ym. läheiset) tulivat ilman lahjaa. KAIKKI. Olen opettanut 5-vuotiaalle että ei tarvitse aina tuoda mitään, ajatus on tärkein jne. mutta nyt olin niin järkyttynyt että meinasin päästää itkut lapsen puolesta. Poika olikin tosi allapäin lopun iltaa eikä välittänyt jutella kenenkään kanssa juurikaan. Kaiken huipuksi YHDELLÄ vieraalla oli juhlavammat vaatteet, muut olivat rikkinäisissä farkuissa ja mainospaidoissaan. Tarjoilusta napisivat, booli ei olisi kelvannut. Ja meillä sentään tehtiin pöydän antimista 90% itse, perkele...

Illan pelasti kaverini, joka tuli yllätyskäynnille 3-vuotiaansa kanssa. Poika sai leikkiseuraa ja synttäreistä tulikin "tosi kivat", kun riehuivat yhdessä ja katsoivat leffaa :).

Vierailija
5/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuukausi sitten olivat tehneet nokkosista ja ties mistä + vedestä pakastusrasiaan "myrkkyä". Rasia oli kääritty villapaitaan ja villapaita vaatekaapin perukoilla. Käsittämätöntä, miltä se litku löyhkäsi..!

Mies kaatoi litkun viemäriin, tiskasi rasian käsin ja pisti sitten vielä astianpesukoneeseen. No, kun kone oli lopettanut ja avattiin, niin kaikki "puhtaat" astiat haisi samalta järkyttävän hirveältä paskalta... Rasia roskiin ja pesukone uudestaan pyörimään, maksimilämpötilassa.

Vierailija
6/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero kömpi lastenhuoneesta hiukset oksennuksessa. Isoveli oli alkanut yöllä oksentaa ja olipa sitten tehnyt lastin pikkuveljenkin sänkyyn. Päivä mennyt pyykkiä pestessä :(

Vierailija
7/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1vee söi kalasosetta ja haisee ihan...

Vierailija
8/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkanut tupsahdella aivan kymmenittäin, varsinkin reisien alueelle. Ja pelkokerroin sen kun kasvaa, koko ajan mielessä, ei osaa nauttia mistään.

Vierailija
9/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ja paisun vain koko ajan, niin kuin joka viikonloppu! Huomenna taas opiskelujen pariin, motivaatiota ei ole eikä liiemmin älyäkään. :(

Kova ikävä eksää...

Vierailija
10/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi että miksi vierailla ei ollut lahjoja. Jaa-a, en ole varma: osa sanoi ettei osannut ostaa mitään, mutta oikea syy lienee se, että eivät vaan jaksaneet nähdä vaivaa.

Kiitos sinulle, joka kirjoitit ystävällisen viestin!

Vierailija
11/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivuotias vauva heräili viime yönä kymmenkunta kertaa ja oli hereillä kello 4-7 välillä koko ajan. Aamulla väsyneenä riitelyä. Lisäksi tuli tieto , että isovanhempi on kuolemassa.

Vierailija
12/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana herätä aikaisin kauniina syysaamuna. Koira alkoi vinkua kuuden aikaan, joten karistin unihiekat silmistäni ja aion lähteä sen kanssa ulos. Onneksi koiralla ei ole ummetusta vaan sen vatsa toimii todella ripeästi. Sainpahan sitten virkeän aamuherätyksen jälkeen pestyä eteisen lattian ja seinät ja mattokin tuli puhtaaksi. ja onhan tuo koirakin välillä hyvä pestä.

Kyllä eläimistä vaan on iloa!

(lue: koira alkoi vinkua älyttömän aikaisin kun kerrankin ois saanut nukkua. Kömmin eteiseen ja siinä vaiheessa se paskoi ripulikakat pitkin eteistä. Vedin takin päälle ja kumpparit jalkaan ja lähdin koiran kanssa ulos toivoen, ettei lapset vielä herää ja astu siihen paskaan. Päivän hyvä uutinen on, ettei niin käynyt. Piti sitten pestä karseenhajuiset ripulit koirasta ja eteisestä. Joo, ei niin vakavaa, mutta ei nyt unelmatapa aloittaa vapaapäivää.

Vierailija
13/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sienimetsällä.

Vierailija
14/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä ei oikeastaan mitään vikaa ole ollut. Muuten yleisellä tasolla lapsettomuus ja visalasku ottaa aivoon...

Vierailija
15/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodan kuin härän kurkusta. Kävin suihkussa, jonka jälkeen siivoisin kylppärin, koska lattia lainehti verestä (tarttis tehdä asialle jotain...). Sitten pyörryin. Loppupäivän oon notkunut netissä. Kun lapset tulivat kotiin, syötiin pitsaa. Oon siivonnut perjantaina, muttei näytä siltä.

Blogissa kertoisin varmaan näin: Aamulla sain nukkua pitkään, kun lapset olivat mummolassa. Esittelisin käsityöni, jonka oikeasti olen tehnyt monta viikkoa sitten, mutta viimeisen osan kiinnitin tänään. Sitten kuva pitsasta ja selityksiä, että lasten paluun kunniaksi näin epäterveellistä. Pikkuisen glamouria ja bling-blingiä, niin tämäkin elämä näyttää suhteellisen kivalle.

Vierailija
16/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä vedet silmissä. Ymmärrän myös paremmin, miksi täällä aina hyökätään kimppuun hanakasti asiasta kuin asiasta, jos on tuollaisia päiviä, niin täytyyhän ne johonkin purkaa :)

Vierailija
17/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis yö ettei sitä malttanut käyttää nukkumiseen. Sain sen sijaan katsella kaunista yömaisemaa ikkunasta sängystä käsin aamukuuteen.

Kun ihana tajuttomuustila vihdoin saapui, uniteatteri viihdytti minua hienoilla action-pätkillä joissa sain ihan antisankarin roolissa juosta velkojia pakoon vieraassa maassa.

Valkeus koitti kahden aikaan iltapäivällä jolloin sain huomata että olin onneksi nukkunut niin sikeästi etten ollut herännyt naapurin jokaviikonloppuiseen poraamiseen, saati sitten siihen kun koira oli jättänyt sisustukseen sopivan värisen lahjan eteisen lattialle.

Otin siitä kuvan jotta voin käyttää sitä värimallina uutta mattoa hommatessa.

Vierailija
18/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli vatsa niin kovalla että pinnistelin vähän turhan voimakkaasti ja sain hirveät peräpukamat :-/

Vierailija
19/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keräilin samalla tölkkejä jotta saisin netin pidettyä auki. Yhden baarin edessä oli kiva pyllistellä keräämässä kun ihmislauma leikitti ja villitsi koiraa.

Yhdessä tölkissä oli muurahaisia.

mutta toi viimeinen toteamus on ihana! :D

Vierailija
20/100 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa saaneet kerrankin järjestettyä täysin lapsivapaan päivän. Lapsemme 1v, 3v ja 4v ja asia vaati tekemistä sillä molemmat isovanhemmat asuvat kaukana. Mies hälytettiin sitten töihin.