Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hemmetin KUORIPUKU???

Vierailija
03.09.2011 |

Ärsyttävää kun jengi käyttää tuulipuvusta tätä sanaa... ihan ku se tekis siitä jotenkin hienomman. Se on tuulipuku ja olette tuulipukukansaa. PISTE.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein saavista kaatamalla sataa niin eiköhän se imeydy kuoripuvustakin läpi. Voi pitää vähän pitempään kuin tuulipuku mutta rankkasade kastelee niin paljon että kyllä varmasti läpi menee kun pidempään lutraa.

Vierailija
22/35 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esmes on kuoritakki ympärivuotisessa käytössä: menee viidentoista asteen lämmössä sadetakkina, välikausina totta kait, mutta mä käytän sitä myös talvitakkina, jolloin alle villapaita. Ei mulla mitään sen kummempaa takkia edes ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinne kuoripuvun alle sitten laitetaan? Joku fleeceasu vai ja sen alle vielä joku urheilukerrasto vai???? Eiks se oo kauheen hankalaa?

puetaan esim. erilaisia kerrastoja. Jos kerrospukeutuminen on jollekulle hankalaa, niin varmaan se sitten on hankalaa.

Kyllä nyt joku taas jaksaa yksinkertaista asiaa ihmetellä. Mulla ei ole kuoripukua, mutta jostain syystä mulle on kuitenkin aivan päivänselvää, millainen se on.

Vierailija
24/35 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoripuku on nimensä mukaisesti kuori jonka alle laitetaan vaatetta.

Mä laitan sportti t-paidan tai lisäksi fleecen jos on kylmä.

On se kumma jos itse ei osaa miettiä miten pukeutua.

Tuulipuvussa on vuori ja se on lämpöisempi.

Sitä voi sitten käyttää kun ilmat vielä viilenee.

Mä en käsitä mitä raha tähän asiaan liittyy? Ostin Catmandoon kuoripuvun hintaan 50 eur eikä olisi todella tullut mieleenkään miettiä mitä joku idiootti av-mamma siitä ajattelee.

Vierailija
25/35 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin miehelleni kuoripuvun jotta ei tarvisi aamuisin pyöräillessä kastua kokonaan näin syyssäällä. Sen se ukko vetasee ihan normaalin vaatetuksen päälle.

Mitäs sinne kuoripuvun alle sitten laitetaan? Joku fleeceasu vai ja sen alle vielä joku urheilukerrasto vai???? Eiks se oo kauheen hankalaa?

hemmetin hankalaa. Mutta onhan se hienoa että on varaa ostaa ihan kuoripuku ettei tarvii tuulipuvussa kulkea :DDD

Vierailija
26/35 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen säälittävä, epäurheilullinen mätisäkki. Ja mitä niitä muita olikaan? Mutta hemmetin hauskaa mulla on :DDD AP

Vierailija
27/35 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen säälittävä, epäurheilullinen mätisäkki. Ja mitä niitä muita olikaan? Mutta hemmetin hauskaa mulla on :DDD AP

En mä;). Ei siinä mitään, jos ei tiedä, mikä on kuoripuku, mut ei kai sitä tarvi silti tulla tänne muita katteleen alaspäin, jos he sattuvat tietämään ,ja jopa tarvimaan ko vaatekertaa.

Vierailija
28/35 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se joka haukkui ap:n säälittäväksi.

On todella säälittävää haukkua joku siksi että ostaa kuoripuvun. En mä omaani ostanut siksi että nimi muka kuulostaa hienolta vaan siksi että se oli kiva, sopivanhintainen ja kaikin puolin hyvä puku. Vasta kotona kuitista katsoin että nimi on kuoripuku.

Vierailija
29/35 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää käyttämästä tuulipukua kerrospukeutumiseen? Kesällä pelkkä tuuliasu ohuella verkkovuorella ja syksyllä fleeceä tai verkkareita alle. Tällöinhän se toimii kuoripukuna muttta halvemmalla hinnalla.

Vierailija
30/35 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku on ohuempaa kangasta, ei pidä vettä. Kuoripuku goretexia tms käsiteltyä kangasta, pitää veden pois. Kumiasu taas on liian painavaa ja säilöö veden, hien sisäpuolellekin. Ei vaikea asia jos meuhkaamiselta perehtyy hiukan asiaan.

Vierailija
31/35 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrospukeutumiseen, kuoripukua ei kesällä kannata käyttää kun ei sada ja olisi liian kuuma. Miehille nää jutut opetetaan armeijassa....

Vierailija
32/35 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaissa tuulipuvuissakin on vettähylkivät pintakäsittelyt jotka pitävät jonkin verran sadetta. Ja jos taas vettä tulee kuin Esterin p...stä niin kyllä se kuoripuvustakin läpi imeytyy.

Vierailija
33/35 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on lisäksi teipatut saumat.

Vierailija
34/35 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkasateessa oma laadukas tuulipuku kyllä laskee niin hyvin vettä läpi että saa kylllä pitää tosi paljon paremmin jos muka ei kastu. Niin että eikö sulla muka rinnukset, jalat ja huppu kostu sisäpuolelta?

Vierailija
35/35 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskuus jatkuisi, ap voisi kertoa, mitä muita asioita ei tiedä. Mikä ero on autolla ja polkupyörällä tai ruisleivällä ja korvapuustilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi