Jos vuokrasopimuksessa lukee ei lemmikkejä ja silti
otan jyrsijän joka asuu erillisessä lasiterraariossa eli ei mitenkään ole kosketuksessa itse asuntoon niin saanko häädön?
Kommentit (23)
Jos sinun jälkeesi asunnon vuokraa joku allerginen tai astmaatikko niin hän saa oireita.
Myös ne aiheuttavat allergisia oireita ja astmakohtauksia. Samoin pitäisi kieltää huonekasvien pito ja eläimiin liittyvät harrastukset, esim. ratsastus.
Mun käsitykseni mukaan asunto pitää siivota, kun siitä muuttaa pois.
Sulla onkin väärä käsitys
johtuu siitä, että jokaisessa vuokrasopimuksessani on erikseen mainittu muuttosiivous. Sä ehkä asut vielä isin ja äitylin luona, joten et ole koskaan joutunut muuttosiivousta tekemään. Huomaat sitten, kun vuokraat asunnon ensimmäistä kertaa.
Olen asunut 8 eri asunnossa ja koskaan en ole siivonuut kun olen muuttanut pois, itse taidat asua vielä vanhempiesi nurkissa kun sulla on outo käsitys asioista.siellä fantasiamaailmassa ei varmaan tarvitsekaan siivota, mutta oikeassa maailmassa on aivan eri säännöt.
pelaat ihan omaa peliäsi, älä tule tänne sönköttämään niitä haaveiluitasi taukki.
Miten hellyyttävää.
Mistäs se vuokranantaja saa tietää, että sinulla on gerbiilejä siellä asunnossa? Itse olen asunut useassa eri vuokra-asunnossa ja koskaan ei ole vuokranantaja kertaakaan tullut tarkistamaan asuntoa kesken sopimuksen - ja vaikka tulisi, siitä pitäisi sopia etukäteen, joten ehtisit piilottaa gerbiilit...