Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuuluuko nuoruuteen yleisestikin haaveilu rikkaasta aviomiehestä?

Vierailija
03.09.2011 |

Kun tähän olen nuorten tyttöjen kohdalla törmännyt. Ihan avoimesti eräskin puhui, kuinka sen suunnitelmissa on saada se rikas aviomies, niin tulevaisuus on sit siinä. Juu, olihan siinä ehkä huumoriakin mukana, mutta kuitenkin toisaalta ihan tosissaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes mikään kaunotar, ihan tavis eli mikään missimitoissa todellakaan oleva, jolla voisi ehkä mahiksia saadakin se.

Vierailija
2/10 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan ne haaveet kuitenkin eri asia kuin todellisuus. Useampi meistäkin on jossain elämänsä vaiheessa ajatellut, että olis kiva, jos olis rikas mies, mutta eipä sitä mitään voi jos rakastuukin duunariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitten lihavana 40v iässä sellaiseen sortuu, kun muuta ei enää saa. Ihan normia minusta tuo rikkaan miehen tavoittelu, koska siten saa helpommalla hyvän elintason kuin raatamalla kaiken itse.

Vierailija
4/10 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sitten lihavana 40v iässä sellaiseen sortuu, kun muuta ei enää saa. Ihan normia minusta tuo rikkaan miehen tavoittelu, koska siten saa helpommalla hyvän elintason kuin raatamalla kaiken itse.

kaksi ääripäätä ja harmi, että sinä olet 40 vuotiaana noin rupsahtanut, ettet muita saa, mutta aika moni on kivan näköinen vielä viiskymppisenäkin. ap

Vierailija
5/10 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen samasta edelleen vaikken ole enää mikään niin erityisen nuori ;)

Vierailija
6/10 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä ja ystäväni koskaan unelmoitu rikkaasta miehestä. Pikemminkin unelmoimme elämää suuremmasta rakkaudesta. Mutta jo nuorena, ja myös myöhemmin, minä halusin aina taiteellisen ja persoonallisen miehen. Ei kai meille joku sellainen asia kuin raha tuntunut silloin niin merkitykselliseltä emmekä me nuorina haaveilleet mistään "omasta talosta" tai muusta keskiluokkaisesta. Ja nyt kun tajuaa myös taloudelliset realiteetit, tajuaa elämästä myös paljon muutakin - ja edelleen valitsisin mieluummin vaikka köyhän kuin rikkaan miehen, jos se köyhä olisi minusta ihmisenä parempi valinta.

Vierailija
7/10 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt mielessä haaveilla rikkaasta miehestä. Ei ehkä ole vieläkään myöhäistä aloittaa?

Vierailija
8/10 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 19v kaunis ja "missin mitoissa" enkä ole ikinä haaveillut rikkaasta miehestä.

Mun miehen täytyy tienata suunnilleen saman verran kuin mä, tai sit vähemmän.

Eikä mun kaveripiiriinkään kuulu sellaisia nuoria tyttöjä, jotka haaveilisivat rikkaasta miehestä.

Aika keskiaikaiselta kuulostaa mun mielestä sellainen haaveilu.

Vierailija
9/10 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena haaveilin rikkaasta miehestä, mutta en enää vuosiin...

Vierailija
10/10 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan romantiikasta :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän