Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kristityt ja Raamattu suhtautuu itsetyydytykseen?

Vierailija
26.10.2010 |

Saako siemenet heittää maahan?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä Jeesuksia on aina ollut tekee ihmeitä sirkus tyyliin.  Myy sanaa rahasta . Pelastusta rahalla rahastaa. Juudas oli varas . Väärä Jeesus. 

Vierailija
82/83 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu kieltää homoseksuaalisuuden, mutta itsetyydytykseen se ei ota mitään kantaa. Raamattu ei nosta homoseksuaalisuutta mitenkään pahemmaksi synniksi kuin mitä muut synnit, esim. ahneus ovat, on siis paljon muitakin syntejä olemassa, eivät homot ole Raamatun mukaan mitenkään erityisellä tavalla "pahoja".

Toki ymmärrän sen, että homouden sanominen synniksi tällaisessa yhteiskunnallisessa ilmapiirissä tuntuu loukkaavalta.

Kirkon ei tule vihkiä homoja, koska Raamattu kieltää homouden valitettavasti täysin selvästi. Kirkon koko olemassaolo pohjautuu taas täysin selvästi Raamattuun. Siksi olisi aika kummallista, jos selvästi syntistä asiaa aletaan siunaamaan kirkossa. Eikö teistäkin?

Tietysti kaikki homot ja homojen puolustajat sinänsä ovat tervetulleita kirkkoon, jumalanpalveluksiin, toimintaan jne. Ja me kaikki, jotka emme itse ole homoja, voimme myös homoja arvostellessamme katsella peiliin ja miettiä, että mitä ka

- - - -

Sama mieltä. En sinänsä vastusta homoliittoja, mutta asian kutsuminen "avioliitoksi" kyllä nostattaa niskavillojani aivan perustavan laatuisesti. Olen uhannut erota kirkosta, jos homojen kirkkovihkimisestä tulee käytäntö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uhannut erota kirkosta, jos homojen kirkkovihkimisestä tulee käytäntö.

Kirkko meni varmaan ihan polvilleen tuollaisen uhkauksen edessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme