Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oho! Tapasin vanhan koulukaverinm ja sillä ei ollu rypyn ryppyä

Vierailija
03.09.2011 |

ikää 35-vuotta. Mulla on jo rypyt silmäkulmissa :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, että miten nopeasti ne sitten tulee.

ikää 35-vuotta. Mulla on jo rypyt silmäkulmissa :(

Vierailija
2/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat rypyt silmäkulmiin tuli siinä 32-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä vuotta sitten kiinnitti huomiota yks samanikäinen nainen (silloin olimme molemmat 32), että "onpas sillä ryppyiset silmäkulmat, onneks mulla ei ole" ja nyt on jo kauan ollut superryppysilmäkulmat itselläkin. Eli parissa vuodessa tulee tuho.

Vierailija
4/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peli on menetetty.

Onneksi mulla ei vielä ole poskissa viiruja, kuten joillakin tutuilla.

neljä vuotta sitten kiinnitti huomiota yks samanikäinen nainen (silloin olimme molemmat 32), että "onpas sillä ryppyiset silmäkulmat, onneks mulla ei ole" ja nyt on jo kauan ollut superryppysilmäkulmat itselläkin. Eli parissa vuodessa tulee tuho.

Vierailija
5/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vauva-aika oli helppo, jäi kuitenkin satunnaisesta valvomisesta ja liian vähistä yöunista mielettömät silmäpussit. Näytän nyt ikäistäni vanhemmalta. :(

Tosin voin syyttää vaan itseäni. En ole huolehtinut kunnostani enkä kasvoistani. Nyt pitäisi aloittaa oikein kunnollinen elämäntaparemontti. Painoa pois erityisesti. Toisaalta tiedän, että jos laihdun, rypyt tulevat kunnolla esiin. :(

Vierailija
6/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttaminen tuo rypyt esiin ja pahimmassa tapuaksessa saat poskiin pystyrypyt.

Vaikka vauva-aika oli helppo, jäi kuitenkin satunnaisesta valvomisesta ja liian vähistä yöunista mielettömät silmäpussit. Näytän nyt ikäistäni vanhemmalta. :(

Tosin voin syyttää vaan itseäni. En ole huolehtinut kunnostani enkä kasvoistani. Nyt pitäisi aloittaa oikein kunnollinen elämäntaparemontti. Painoa pois erityisesti. Toisaalta tiedän, että jos laihdun, rypyt tulevat kunnolla esiin. :(

Vierailija
7/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo olikin vielä muu ryppy.

Vierailija
9/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuollaisia pystyraitoja on tullu rankasi laihduttaneelle kaverilleni.

Vierailija
10/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi työkaveri kertoi, että hänelle ilmaantui sellainen lähes yhdessä yössä hänen täytettyään 30, pelottavaa!

Vierailija
11/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
12/12 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi työkaveri kertoi, että hänelle ilmaantui sellainen lähes yhdessä yössä hänen täytettyään 30, pelottavaa!