Tunnen varatun miehen joka petti kanssani ja tunnen onhoa häntä kohtaan!?
Ajattelen vain vaimo raukkaa ja pieniä lapsia. Ehlä lähinnä sitä miksi ei mies ole onnellinen ja tyydy elämän tilanteeseen. Mies rakastaa lapsiaan ja vaimoa yli kaiken. Miksi ne sitten tekee noin?
Kommentit (24)
MInun mieheni petti vaimoaan minun kanssani, oli kohdellut vaimoaan huonosti tai kylmästi ja on taas minun kanssani aivan loistava lemmenpesä. Rakkaus on ihmeellistä. Me olemme nyt olleet yhdessä 10 vuotta ja mies on liiankin tunnollinen ja kunnollinen.
Jos kirjoitus virheitä tulee niin tulee. Ihmisiä ollaan.Mullakin tulee välillä. Idiootti. Hah.
Rakastan vaimoani ja lapsiani yli kaiken, mutta en voi seksiaddiktiolleni mitään.
mistä tiedtä ettei ole kohdellut entistä vaimoaan muuten hyvin? Mistä teidät ettei petä sinuakin?
Tai en sanoisi noin. Siinä 30+ miehet alkaa saada taas sellaisen meno vaiheen että sitten ajautuvat näille teille. toinen vaihe on 50+
on baarihuorien taistelun aiheena nykyisin, kuka hänet saa.
Tekstailee mulle, kuinka ei koskaan rakasta kuin minua....ei tosin tiedä, mitä on rakkaus!
Antaa palaa vaan...hyvä ulkonäkö, kroppa ja iso muna, mutta siinä kaikki. Riittäiskö sulle? Joo..vastaan itse...puutteeseen kelpaa ei muuhun, vai?
Meillä oli perhe ja lapset, mutta valitsi tuon tien.
Taitaa tämä kyseinen mis olla valinnut saman tien sitten. Työpaikalta ruokatauvoilta soittelee kuitenkin ahkerasti kertoakseen miltä nyt maailma näyttää.
Rakastan vaimoani ja lapsiani yli kaiken, mutta en voi seksiaddiktiolleni mitään.
Mistä tuollainen addiktio on syntynyt, selvitä se terapiassa, ettet menetä perhettäsi?
Ajattelen vain vaimo raukkaa ja pieniä lapsia. Ehlä lähinnä sitä miksi ei mies ole onnellinen ja tyydy elämän tilanteeseen. Mies rakastaa lapsiaan ja vaimoa yli kaiken. Miksi ne sitten tekee noin?
Sait varmaan selville asianlaidan vasta liian myöhään?
Vai?
Ja sitä miten nainen semmoista jaksais? Onko kysienen mies sitten joka vklp menossa niitä naikkosia hakemaan?
Iloisesti seuraavana päivänä puhelimeen kertoi tilanteen. Muutenkin hurjan kohtelias ja iloinen persoona. Harmi ettei tuon perhe uutisen jälkeen tee paljon vaikutusta.
Minunkin mieheni petti, vaikka kiven kovaan väitti ja vanno kautta kiven ja kannon että rakastaa minua; VAIN minua, eikä ketään muuta, koskaan ikinä milloinkaan missään tilanteessa.
Että niin. Ihmettelen vaan. sellasia ne jotkut on.
Koskaan ei voi tietää.
Minä tunnen inhoa sinua kohtaan,
syy nro 1: olit varatun kanssa
2: Edes sulla, ei ollu pokkaa kertoa miehen vaimolle- ja kuitenkin tunnet sääliä tätä kohtaan. Jos näin, eikö olis ollu fiksua infota vaimo parkaa, ettei tarttis sääliä. Mies sitä tuskin tekee, ja tod.näkösesti pettää jonkun muun kanssakin.
Terveisin petetty pienten lasten äiti, joka olisi toivonut, että edes JOKU, olisi asiasta minulle kertonut, ennenku koko kylä ties.
tietenkään aikaisemmin sitä! Mutta oksettavia on
Iloisesti seuraavana päivänä puhelimeen kertoi tilanteen. Muutenkin hurjan kohtelias ja iloinen persoona. Harmi ettei tuon perhe uutisen jälkeen tee paljon vaikutusta.
hei joo sori, näköjään kirjotin sillon, ku en huomannu, et olit laittanu ton viestin. enhän mä sitten sua kohtaan tunne inhoa, mikäli et miehen sitoutumisesta tienny.
Oot oikeassa. Eipä tähän voi muuta sanoa. Mua ei kyllä tarvitse tästä syyttää kiitos vain!
Enpä tiennyt en. Ja kaameeta on tietää nyt.
Jos vain voit itse ainakin ilmoittaisin vaimolle. Varsinkin jatko pettämisten varalle. se on vaarallinen kierre
Sen vaimon voi antaa olla. kierrettä ei tarvitse pelätä. Luultavasti vain yksi hairahdus ja senkö takia rikot koko perheen?? Mieti lapsia???!
Miksi vaimon pitäis elää semmoisen miehen kanssa joka on valmis tuollaista tekemään?
Lol