Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu, vonkaa seksiä ja uhkailee avioerolla

Vierailija
08.08.2011 |

Viime viikolla kaikki nämä siis tässä järjestyksessä. Meille tuli riitaa jostain mitättömästä ja sain kuulla olevani mielipuoli. Mies tietää, että sillä pystyy satuttamaan eniten, sillä minulla on ollut vuosia sitten mielenterveysongelmia, jotka on kuitenkin selätetty terapialla ja lääkkeillä. Pari päivää haukkumisen jälkeeen hän vonkasi seksiä, kun lapset ei olleet päivällä kotona. Kun en suostunut pahan mieleni vuoksi, alkoi hän mököttää. Eilen sitten vittuili koko päivän kaikesta ja illalla sanoi taas, että hän ei jaksa mua ja pitäisi vissiin erota jne. Mä oon sanonut, että jos siltä tuntuu, niin laittaa paperit menemään. Hän ei kuitenkaan tule koskaan tekemään niin.

Mä oon niin poikki. Varsinkin tuo avioerolla jatkuvasti uhkailu on niin syvältä. En yksinkertaisesti jaksa enää tätä paskaa. Tähän asti olen yrittänyt purra hammasta, mutta nyt on voimat loppu. Pitäisi laittaa itse tuo ero vireille jotta mies saisi maistaa omaa lääkettään, mutta jotenkin olen niin voimaton että en jaksa enää sitäkään.

Onko muita, jotka elävät samanlaista perhehelvettiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyivät jopa meidän lasten mielipidettä...

Vuosien kuluttua erosivatkin, mutta olisi luultavasti pitänyt erota jo aikaa sitten, koska ei lasten pitäisi joutua kuulemaan riitelyä ja eroamisuhkailuja.

Vierailija
2/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä tuossa samassa järjestyksessä myös. Lisäksi mies uhkailee etten näkisi lastamme enää koskaan jos eroamme, koska kamppailen parasta aikaa masennuksen kanssa. Olen siis hänen mielestään liian epävakaa.

Sillä erotuksella ettei olla naimisissa.

Itse olen nyt päättänyt että jahka saan itseäni niskasta kiinni niin lähden suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan nauttikaa siitä itsekin.

Ei tarvitse olla Einstein mistä kenkä puristaa.

Vierailija
4/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidan aihe oli sinun mielestäsi mitätön - oliko se sitä myös miehesi mielestä? Jos olet parantunut, miksi sinua satuttaa mielipuoli-nimitys? Mies voi pyrkiä satuttamaan (varsinkin suutuspäissään, jolloin harkinta pettää), mutta eri asia on annatko hänen sanojensa sattua itseesi.

Et halunnut pari päivää myöhemmin seksiä koska sinulla oli silloin paha mieli. Mökötitkö silloin edelleen tuosta mitättömästä riidasta pari päivää aiemmin, vai oliko ollut joku uusi kriisi? Oletko pitkävihainen? Joutuuko miehesi usein "vonkaamaan" seksiä?

Miksi olette yhdessä (lapset ja asuntovelka ei ole pätevä syy)? Olisiko eron vireille laittaminen sinulle pelkkää kiusaa ("mies saisi maistaa omaa lääkettään"), vai oletko valmis lähtemään kohti uutta elämää?

Kaikki perhehelvetit ja riidat vaativat aina kaksi osapuolta.

Vierailija
5/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioerolla ja vaikka millä jos olin kartellut häntä jatkuvan seksinvonkaamisen takia n. viikon.

Jos olin vaikka flunssassa tai muuten väsynyt.

Tällaisia lauseita...pidä vittus... en aio loppuelämääni vongata...tähän rytmiin en aio suostua... eikö sitä pillua ala tulla...

Kaikkeen sitä joutuukin tämän elämän aikana.

Vierailija
6/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vonkaamalla ei pillua saa mutta jos osaa kiihottaa ja helliä sinua tarpeeksi niin toki sitten - se on erimiehet joille lohkeaa!

Ja tuo erolla uhkailu - printtaa netistä ne paperit ja sano että tässä on, alapas täyttämään vai täytänkö minä sulle valmiiksi. Voi mennä pupu pöksyyn kun tajuaa ettei voikaan kiukutella ja uhitella sinulle

Vierailija
7/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet parantunut, miksi sinua satuttaa mielipuoli-nimitys? Mies voi pyrkiä satuttamaan (varsinkin suutuspäissään, jolloin harkinta pettää), mutta eri asia on annatko hänen sanojensa sattua itseesi.

Et ole tainnut koskaan kuulla sellaisesta asiasta kuin "toisen ihmisen kunnioittaminen"..?

Tuollainen toisen ihmisen heikkouksilla lyöminen (mitä ap:n mies teki) on todella, todella alhaista ja lapsellista toimintaa. Sehän on suorastaan henkistä väkivaltaa!

Minä en tuollaista jaksaisi yhtään.

Vierailija
8/8 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin satuttaisi, jos mies haukkuisi minua mielipuoleksi, vaikka mitään mt-ongelmia ei taustalla olekaan. Kyllä täälläkin menisi jalat ristiin hetkeksi. En voi kuvitellakaan mitään kiihkeitä hetkiä ihmisen kanssa, joka loukkaisi minua tuolla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme